Gast angel_creek Geplaatst Februari 12, 2009 Delen Geplaatst Februari 12, 2009 Als ik deze site ga: www.psp-media.nl dan als ik scroll, dan gaat hij heel laggend. Weet iemand hoe dit komt? Want op andere sites heb ik het niet en dit was er eerst niet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast wimpy Geplaatst Februari 12, 2009 Delen Geplaatst Februari 12, 2009 dit komt waarschijnlijk omdat er heel veel data op die site staat en dat de CPU van je pc moeite heeft met het verwerken van die data Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast angel_creek Geplaatst Februari 12, 2009 Delen Geplaatst Februari 12, 2009 Ckr weten? Want dit had ik eerst niet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Tom Geplaatst Februari 12, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Februari 12, 2009 Dit soort dingen komt meestal voor bij niet-bijgewerkte drivers. Ik zou alle nieuwste drivers, speciaal die van het moederbord (northbridge, southbridge), eens (her)installeren en kijken of dat effect heeft. Feit is wel dat er iets geprocesseerd moet worden, maar dat je CPU dat niet aankan, geloof ik niet omdat er niet veel kracht voor nodig is. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Gast angel_creek Geplaatst Februari 13, 2009 Delen Geplaatst Februari 13, 2009 Hoe kan ik de drivers dan herinstalleren? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie