Spring naar bijdragen

key, serial whatever voor word 2007

svenholtman

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

d'r waren ook andere topics op deze site maar daar kon ik geen goed antwoord vinden, vandaar dat ik ff een nieuwe heb gemaakt.

ik heb office 2007 op mijn laptop (trail). deze is nu afgelopen en ik zou nu graag een key willen hebben zodat ik het alsnog kan blijven gebruiken. Heb me helemaal de schompes gezocht maar kan niets goed vinden. niets werkt:S  ik heb dus geen idee of dit office enterprice is of iets dergelijks zodat ik wat gerichter naar serials kan zoeken. daar heb ik geen verstand van helaas,

please help a desperate man;P haha

alvast bedankt jongens (en meisjes natuurlijk:P)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

• 25
  • 500

• Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

aii aii aii, wat moet ik nu doen. heb nu waarsschijnlijk al 25 office word geopend waardoor ik nu het scherm niet meer krijg om de code in te voeren. Deze kan ik nu dus nergens weervinden:P

iemand een idee??

alvast bedankt  mazzels

ps: heb t al geprobeerd via opties voor word (je klikt op t logo linksboven en dan staat die optie onderaan) maar dan kan ik niet op product activeren drukken. Alle andere opties wel maar deze niet niet:S)

Post Merge: februari 13, 2009, 11:15:24 am

ik kwam er bij toeval achter dat een vriend office 2007 gekocht had. deze heb ik er dus maar op gezet. Bedankt voor de hulp iig!!

gr sven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

• Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  Nooit

had ik ook eerst betekent dat hij erachter is gekomen download alles maar opnieuw.

maar je kunt beter een bestaande cd nemen is handig ik heb wel maar ja waar woon jij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 5

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...