Jon Geplaatst Februari 11, 2009 Bijdragen: 295 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/19/06 Status: Offline Actief: Juni 12, 2013 Delen Geplaatst Februari 11, 2009 Hey mensen. Ik heb de laaste tijd last van een niet helemaal functionered keyboard. Zoals 'e die streep wil er niet meer boven. of dubbele punten erop enzovoorts. Ik dacht eerst dat ik het ergens moest instellen naar International toetsenbord, maar ik heb geen idee waar dat moet. (ik heb Windows XP) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 295
Oud-beheerder Duken Geplaatst Februari 11, 2009 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Februari 11, 2009 Hier is 1 handleiding: http://www.online-tech-tips.com/computer-tips/change-keyboard-language-in-windows/nl/ We moeten eerst naar het configuratiescherm, het is echter afhankelijk van de weergave die is ingestelt om er te komen. - Wanneer er gebruik wordt gemaakt van het klassiek menu Start zul je de volgende stappen moeten nemen: Start > Instellingen > Configuratiescherm - Bij het gebruik van het standaard menu Start zul je deze stappen moeten nemen: Start > Configuratiescherm Ook eenmaal in het configuratiescherm is het weer afhankelijk van de weergave welke weg je moet volgen. - Wanneer de categorieweergave is ingesteld ga je naar Datum, tijd, taal en landinstellingen en in het daar op volgende menu kies je Landinstellingen - Bij de klassiekeweergave kies je in het configuratiescherm Landinstellingen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
thenoob Geplaatst Februari 11, 2009 Bijdragen: 34 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/04/08 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Februari 11, 2009 Al geprobeerd door Ctrl+Shift tegelijk in te drukken? Dit zou ook kunnen helpen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 34
Jon Geplaatst Februari 14, 2009 Bijdragen: 295 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/19/06 Status: Offline Actief: Juni 12, 2013 Auteur Delen Geplaatst Februari 14, 2009 ëéè ä Bedankt duken!! ;D Ik maar in hardware zoeken,, maar regional options is 't inderdaad ;D Heel erg bedankt maar weer Groeten, Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 295
Michiel Geplaatst Februari 14, 2009 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 14, 2009 Opgelost. Slotje. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie