Spring naar bijdragen

gekopieerde spellen probleem

Gast ricardos

Aanbevolen reactie

Gast playstationfreak

hallo,

Ik mijn ps2 omgebouwd met een mars pro GM-603 en als ik een spel kopieer van iemand en in de ps2 stop doet die het de ene keer wel en de andere keer niet?? (in de meeste gevallen is het niet)

WEET IEMAND HIER MISSCHIEN EEN OPLOSSING VOOR??????????

MVG

Koen Hamers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

antigua schreef:

En voor het branden enkel gebruik maken van goede kwaliteit cd\'s zoals Princo, of Philipst Premium Silver, deze hebben aan de onderkant een groene kleur, ik heb reeds getest met verschillende cd\'s, en daar uit besloten dat je beter geen cd\'s met blauwe ondrgrond gebruikt tenzij ze van een heel goed merk zijn, zoals TDK

probeer eens een ander dvd merk. Ik denk dat dit ook namelijk voor dvd\'s geld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

om mijn ps2 is het zo dat ik altijd kwaliteit dvd-r moet gebruiken, ik heb nl. een van de eerste versies van de ps2 daar kan je niet kiezen bij opties om dvd+r af te spelen. Bij de nieuwere versies dacht ik van wel. ik denk dat je het maar eens met een dvd-r moet proberen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...