Spring naar bijdragen

Foutmelding nieuw account FTD

Gast monkey411

Aanbevolen reactie

Hallo,

Iemand heeft FTD bij mij op de computer gezet (bij haar thuis) en zich aangemeld met haar eigen gebruikersnaam. Alles werkte! Nu probeerde ik een eigen gebruikersnaam aan te maken maar dat lukt 

helaas niet. Ik krijg onderstaande foutmelding. Weet iemand een oplossing voor dit probleem??

Zou ik 48 uur moeten wachten of gaat het dan waarschijnlijk nog niet lukken omdat mijn ip adres gekoppeld is aan haar gebruikersnaam(die ik inmiddels wel verwijderd heb)

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Fill Threads Database v3

---------------------------

Er heeft recentelijk iemand succesvol gebruik gemaakt van FTDv3 met deze verbinding. Om misbruik te voorkomen is registratie 48 uur geblokkeerd. Indien je je wachtwoord vergeten bent, klik op "Wachtwoord ophalen" in het configuratiescherm van FTDv3.

OK 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bij FAQ van FTD forum staat dit:

V: Hoe krijg ik er dan meerdere accounts op 1 IP?

A: als je een inbel verbinding hebt kan je zoveel accounts maken als je wilt. heb je dat niet dat moet je op verschillende plaatsen een accounts aanmaken. Daarna kan je gewoon inloggen op meerdere accounts op 1IP. Of je wacht netjes 48 uur

Heb je niet toevallig op een andere PC of ergens in een programma FTD aan staan + ingelogd account?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

Bedankt voor je snelle reactie

Degene die bij mij FTD geinstalleerd heeft, gebruikt haar account ook op haar computer en daarmee is ze ook op mijn computer ingelogd. Volgens mij heb ik zelf nergens FTD aan staan. Hopenlijk helpt het om 48 uur te wachten en gaat het dan lukken om een eigen account aan te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  3532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  54

Als het goed is wel. 48 wachten en dan opnieuw een account aanmaken.

Kijk van te voren wel goed of het andere account inderdaad verwijderd is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...