postduif01 Geplaatst Februari 9, 2009 Bijdragen: 22 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/22/08 Status: Offline Actief: November 13, 2013 Delen Geplaatst Februari 9, 2009 Hallo wie kan mij helpen om mdf files uit te pakken naar vob en vts zodat ik ze met nero kan branden? En mischien kan ik ze wel rechtstreeks branden maar dan is de vraag met welk programma :-[ Hoor het graag, mvg postduif01 O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 22
Michiel Geplaatst Februari 9, 2009 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 9, 2009 Dit kan bijvoorbeeld met isobuster: http://www.freedownloads.nl/isobuster.htm Na het downloaden het programma installeren. Tijdens de installatie kun je diverse bestanden aanvinken die je met isobuster wilt associëren. MDF is daar er één van. Daarna dubblekikken op het MDF bestand en deze wordt vervolgens geopend met isobuster. NU de map VIDEO_TS naar boven slepen en klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
postduif01 Geplaatst Februari 12, 2009 Bijdragen: 22 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/22/08 Status: Offline Actief: November 13, 2013 Auteur Delen Geplaatst Februari 12, 2009 klasse michiel, dit werkt inderdaad super goed :peace: Nog maal hartelijk bedankt, groeten postduif01harry ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 22
Michiel Geplaatst Februari 12, 2009 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 12, 2009 Graag gedaan hoor Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie