snooze Geplaatst Januari 26, 2006 Bijdragen: 25 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 26, 2006 Zit vast in de missie Tunesië-Bizerte kanaal. Heb Klaus Klefner ontmoet moest hem volgen. Zit op een dak en Klaus moet een deur openmaken, waar hij erg lang over doet. Klaus wordt steeds doodgeschoten, zelf heb ik voldoende health maar niet heel veel munitie. Omdat ik het al zo vaak geprobeerd heb is mijn vraag of Iemand een tip heeft hoe ik verder kan komen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 25
Gast darkne0n Geplaatst Januari 26, 2006 Delen Geplaatst Januari 26, 2006 misschien moet je dan is 1 keer cheaten. ik weet dat mense nu gaan zegge, ja je bent zwak cheater dit en dat. maar als je verder wilt, moetje toch IETS doen. :laugh: typ bij google gwoon medal of honor cheats in, en je krijgt een grote lijst met sites met cheats. Als het goed is, is er ook een cheat van dat je het volgende level kan spelen en deze overslaan. greetz, ne0n Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast antigua Geplaatst Januari 26, 2006 Delen Geplaatst Januari 26, 2006 je moet zuinig zijn met je munutie en ook je granaten gebruiken. dit is de moeilijkste opgave van het spel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast antigua Geplaatst Januari 26, 2006 Delen Geplaatst Januari 26, 2006 je moet zuinig zijn met je munutie en ook je granaten gebruiken. dit is de moeilijkste opgave van het spel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
snooze Geplaatst Januari 26, 2006 Bijdragen: 25 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 26, 2006 Heb toch maar geprobeerd met cheats daar ik anders niet verder kom. Diverse codes ingevoerd maar Klaus blijft doodgaan. Wil nu dit level overslaan maar hoe gaat dit? Zie een mappenlijst met allerlei nummers. Kan niet vinden met welk nummer ik nu bezig ben en over wil slaan. Als ik een willekeurig nummer intik verandert er niets in het spel. Doe ik het wel juist? Tik nummer in verlaat dan cheats d.m.v. X en ga verder met spel. Wie kan/wil mij dit uitleggen. Alvast bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 25
snooze Geplaatst Januari 28, 2006 Bijdragen: 25 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 28, 2006 Niemand ervaring met hoe cheats precies werken??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 25
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie