borrelbeumpie Geplaatst Februari 8, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 8, 2009 Hallo, Ik heb het volgende probleem. Ik heb verschillende spellen voor de wii gebrand op verbatim en platinum dvd's geen enkel probleem. Nu heb ik platinum dvd met een printabel bovenkant en hier mislukken alle spellen op krijg iedere keer een error, ook voor spellen die het wel doen op de andere dvd's, van een vriend heb ik ook zulke dvd's en die draaien wel. Wat kan ik hier aan doen, heb al meerdere dvd's weg kunnen gooien. Ik brand met img burn op een lg brander met vista. Alvast bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie