kanerniksvan Geplaatst Februari 8, 2009 Bijdragen: 154 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/06/07 Status: Offline Actief: Juni 1, 2014 Delen Geplaatst Februari 8, 2009 vraagje :-\ ik heb een nintendo ds met een dstt kaartje, staan nu ongeveer 20 spellen op. moet zeggen werkt perfect O0 alleen een maar nu moet ik elke keer de nintendo ds uit doen als ik een ander spel wil gaan spellen, dit is op zich niet zo erg maar het kost erg veel batterijcapaciteit. kan dit ook anders. alvast bedankt voor jullie antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 154
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie