Pitfire8 Geplaatst Februari 7, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 7, 2009 Ik heb een klein probleempje :-[ Als ik het spel wil opstarten nadat ik de serial heb ingevoerd staat er dat ik internet verbinding nodig heb terwijl ik gewoon mijn internet aan heb staan. Voordat ik de serial in had gevoerd kon ik het spel wel gewoon starten maar niet spelen Weet iemand hier iets voor?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Tom Geplaatst Februari 7, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Februari 7, 2009 Je hebt al in het centraal topic gepost. Slot. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie