Spring naar bijdragen

PS2

Gast kimmekuh

Aanbevolen reactie

Hi

Ik kocht destijds in Indonesie een dertig tal games.

Maar de playstation alhier kan dat niet lezen.

Weet er iemand hoe ik mijn PS2 kan ombouwen en waar ik aan de juiste onderdelen raak?

Thx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

je kan hem ombouwen bij de gsm doktor in rotterdam je heb er nog garantie op ook. hier heb je de site http://www.gsmdokter.nl. Ik hoop dat je erwat aan heb.

Weet jij toevallig als ps2 spellen download of daar dan ook een crack ingezet moet worden en zo ja waar haal ik die vandaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Hi themaster

Kopieren van psx games kan je als je hardware het aan kan, het best doen met clone cd, dan heb je geen crack nodig voor de spellen te spelen. Indien je CD writer dit niet aankan, kan je dit het beste doen met cdrwin of met nero, hoe je dit moet doen staat beschreven, op www.gamecopyworld.com bij de vermelding psxJe kan hier ook enkele cracks vinden, maar op www.megagames.com kan je er ook vinden.

En voor het branden enkel gebruik maken van goede kwaliteit cd\'s zoals Princo, of Philipst Premium Silver, deze hebben aan de onderkant een groene kleur, ik heb reeds getest met verschillende cd\'s, en daar uit besloten dat je beter geen cd\'s met blauwe ondrgrond gebruikt tenzij ze van een heel goed merk zijn, zoals TDK

Je moet er ook aan denken, om een modchip of game - cracker/enhancer in te steken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...