Spring naar bijdragen

Burnout Paradise - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB

Duken

Aanbevolen reactie

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2934
  • Prestatiepunten:  25043
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Samen in een server stappen zou inderdaad wel leuk zijn. Maar dat werkt ***. Je kan niet even zoeken naar een server of chatten met ze alle. je kan alleen met je MIC brabbelen :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265
  • Reacties 70
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2934
  • Prestatiepunten:  25043
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Met burnout kan je geen delicated server maken maar alleen player servers. Je moet dus in het spel een server maken :(

Gaat du snietr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  2728
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Helaas dan... Ik heb het spel al gedownload (met 700kb/s) en ben hem nu aan het installeren. Laat wel even horen wat ik er van vind :P Ben erg benieuwd, vooral met de online modus ;D

MVG Lajos

Post Merge: februari 16, 2009, 10:14:13 pm

-edit-

ik heb het spel geinstalleerd en het werkt maar hoe kom ik online? ik zit in het hoofdmenu dan moet ik inloggen, moet ik dan ook registreren? Of hoe ga ik precies online?

Trouwens belangrijk:

Installeer GELIJK na het installeren de Patch. Als je het spel al hebt opgestart, afsluit en daarna de patch installeert en het spel weer opstart vraagt ie om de key en kun je niet meer spelen ;) Moest het spel opnieuw installeren.

MVG Lajos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Online ga je via het spel zelf. Een aantal keer op F1 drukken en je ziet het staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Ok, moet je dan ook nog registreren in het spel? En wanneer moet je drukken op F1?

MVG Lajos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k

• Actief:  

Nee, geen registratie. F1 uiteraard als je in het menu zit, dus op Esc drukken als je in het spel zit en dan F1'en

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Oke, bedankt ik ga het thuis poroberen ;D Ben nu ergens anders :P

Gr.

-Edit-

Heb het geprobeerd maar als ik op F1 druk in het menu (bij start a party) gebeurd er niks. (of moet het misschien bij Enter paradise city?) Ik heb een andere torrent van Burnout Paradise gedownload, omdat die veel sneller ging. Misschien kun je alleen online spelen op de torrent url die de topic starter heeft gepost? Of kan het daar niet aan liggen?

-Edit-

Het werkt wel F1 (alleen in enter Paradise City) maar bij klikken op Unranked Match (en bij die andere) moet ik toch registreren of inloggen :-\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k

• Actief:  

Registreren is gratis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Mijn god, zeg... Zelf nadenken mag ook wel. Toen ging het uiteraard om registratie om de game überhaupt te kunnen spelen en dat is niet nodig. Wil je online, dan moet je alsnog registreren, logisch toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Bijdragen:  70
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

9600GT  is mijn videokaart

kan ik hier mee gamen want geen enkele game doet het bij mij net nieuwe pc baal vlink

waar kan het anders aan liggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 70

• Bijdragen:  731
  • Waardering:   2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Registreren is gratis.
Mijn god, zeg... Zelf nadenken mag ook wel. Toen ging het uiteraard om registratie om de game überhaupt te kunnen spelen en dat is niet nodig. Wil je online, dan moet je alsnog registreren, logisch toch?

zij je dat tegen je zelf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2
  • 731

• Bijdragen:  1138
  • Waardering:   29
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

kan ik hier mee gamen want geen enkele game doet het bij mij net nieuwe pc baal vlink

Je kan er wel mee gamen ... Niet heel geweldig maar het is te doen ... Waar het aan kan liggen, Processor bijv.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 1.1k

Je kan er wel mee gamen ... Niet heel geweldig maar het is te doen ... Waar het aan kan liggen, Processor bijv.

dit is mijn processor:

Intel pentium III Xeon, 3000 mhz (7x 429)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 70

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

En dan heb je een 9600 GT als videokaart? Met die processor kan je nauwelijk/niet gamen, misschien hele oude spellen, maar zeker niet Burnout Paradise. Je zegt dat je een "nieuwe" PC hebt gekocht, met zo'n processor? Hoeveel heb je er voor betaald?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

9600GT is zat hoor, die is van de één na jongste nVidia-generatie, al is het geen topkaart. Burnout Paradise zou echter totaal geen probleem mogen zijn voor die kaart. Een Pentium III daarentegen is niet meer geschikt om mee te gamen, zoals JFK al zegt, dus daar zou wat aan gedaan moeten worden. Het is mij echter een raadsel hoe je een 9600GT en een Pentium III op één mobo krijgt, want een PIII is toch al wel 4 tot 5 jaar oud en past op mobo's met AGP slots (of je moet een uitzonderlijk geval hebben die ook een PCI-e slot heeft), de 9600GT is nog geen jaar oud en is PCI-e... Vreemd verhaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

9600GT is zat hoor, die is van de één na jongste nVidia-generatie, al is het geen topkaart. Burnout Paradise zou echter totaal geen probleem mogen zijn voor die kaart. Een Pentium III daarentegen is niet meer geschikt om mee te gamen, zoals JFK al zegt, dus daar zou wat aan gedaan moeten worden. Het is mij echter een raadsel hoe je een 9600GT en een Pentium III op één mobo krijgt, want een PIII is toch al wel 4 tot 5 jaar oud en past op mobo's met AGP slots (of je moet een uitzonderlijk geval hebben die ook een PCI-e slot heeft), de 9600GT is nog geen jaar oud en is PCI-e... Vreemd verhaal.

ik heb de pc samen laten stellen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 70

• Bijdragen:  5247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

Wat Tom bedoelt is dat er (bijna) geen moederbords zijn met AGP slots én PCI-e...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

• Bijdragen:  2626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Actief:  

Wat Tom bedoelt is dat er (bijna) geen moederbords zijn met AGP slots én PCI-e...

Als je hem echt heb samen laten stellen, dan heb je al je geld op laten gaan aan de videokaart want zon processer is echt niks ;o heb je niet gewoon een beetje laten vernieuwen en dus een losse videokaart gekocht? Ik heb zelf een 8400 512 mb XD nog steeds geen tijd gehad voor me 9800 gt te halen. Maar burn out draait als een treintje dus moet het wel liggen aan de processor of intern geheugen hoeveel heb je daarvan..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 2.6k
  • 4 maanden later...

• Bijdragen:  27

all_cars_2.png

Update: Burnout Paradise v1.1.0.0 -BAT

List of changes:

• This update introduces the Legendary Cars, Toy Vehicles and the Boost Specials for PC players.

Important Note:

Only works with Single Player, because multiplayer needs valid serial number!

Install Notes:

1. Unpack release.

2. Install the update.

3. Copy cracked content to your install dir.

4. Enjoy! ;)

Download links:

Direct links:

http://rapidshare.com/files/238653332/Burnout.Paradise.The.Ultimate.Box.Update.v1.1.0.0.Cracked-BAT.rar

http://d01.megashares.com/?d01=00ac468

NZB:

http://www.nzbindex.nl/release/10209486/Burnout.Paradise.The.Ultimate.Box.Update.v1.1.0.0.Cracked-BAT-NZBSRUS.COM-b-bpub11.r00.nzb

Torrent:

http://thepiratebay.org/torrent/4920388/Burnout_Paradise_The_Ultimate_Box_1.1.0.0_WORKING_CRACK

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 27
  • 3 maanden later...

• Bijdragen:  13
  • Leeftijd:  31

all_cars_2.png

Update: Burnout Paradise v1.1.0.0 -BAT

List of changes:

• This update introduces the Legendary Cars, Toy Vehicles and the Boost Specials for PC players.

Important Note:

Only works with Single Player, because multiplayer needs valid serial number!

Install Notes:

1. Unpack release.

2. Install the update.

3. Copy cracked content to your install dir.

4. Enjoy! ;)

Download links:

Direct links:

http://rapidshare.com/files/238653332/Burnout.Paradise.The.Ultimate.Box.Update.v1.1.0.0.Cracked-BAT.rar

http://d01.megashares.com/?d01=00ac468

NZB:

http://www.nzbindex.nl/release/10209486/Burnout.Paradise.The.Ultimate.Box.Update.v1.1.0.0.Cracked-BAT-NZBSRUS.COM-b-bpub11.r00.nzb

Torrent:

http://thepiratebay.org/torrent/4920388/Burnout_Paradise_The_Ultimate_Box_1.1.0.0_WORKING_CRACK

ik heb die gedownload, maar ik zie geen legendary cars in het spel? hoe kan dat?!?!

(ja ik weet het, bump.. :$)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 13

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...