Yves76 Geplaatst Februari 4, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/04/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 4, 2009 hey, ik heb een vraagje. als ik films van schotel opneem met men dvdrecorder laat ik deze gewoonlijk de totale tijd 11u opnemen. als ik nu daar 1 film van wil rippen lukt me dat niet. kan iemannd me zeggen met welk progje dat ik dit zou kunnen doen? dank je Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Robbert Geplaatst Februari 5, 2009 Bijdragen: 2725 Waardering: 21 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/22/07 Status: Offline Actief: Maart 10, 2018 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Februari 5, 2009 Wat voor bestanden krijg je als je ze opneemt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 2.7k
Yves76 Geplaatst Februari 7, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/04/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 7, 2009 als ik de DVD open krijg ik de volgende mappen "Video RM" en "Video TS" en de bestanden in de 2de map zijn de volgende .BUP en .VOB ; het zijn 4 bestanden waarvan 1 .BUP en 3 .VOB van van elk 1.40GB en er staan 6 films in totaal op en zou daar graag een film willen tussen uithalen maar weet niet met welk programma ik dit best doe. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Michiel Geplaatst Februari 7, 2009 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 7, 2009 Dus één map VIDEO_TS waarin de volgende bestanden: - .bup - 3 x .vob De .bup is de backup van het informatiebestand. hierin staan gegevens m.b.t. bv. ondertiteling, menu, hoofdtukken etc. De .vob bestanden vormen samen de film (of films), Als dit zo is wordt het lastig om daar een film uit te halen. Beter zou het zijn wanneer iedere film apart een VIDEO_TS map zou hebben. Wat wel zou kunnen is m.b.v. dvdshrink of nero een deel uit de totale film (dus de zes films) te halen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Yves76 Geplaatst Februari 13, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/04/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 13, 2009 oke, hartelijk dank zal ik dan eens proberen of het lukt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Michiel Geplaatst Februari 13, 2009 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 13, 2009 Succes, mocht het niet lukken dan horen we het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie