Remzone Geplaatst Februari 4, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/04/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 4, 2009 Hey mensen, ik heb dus een probleem. Als ik een bestand met de naam ccd-set6 (het is een SQL Service Database Primary Data File) probeer te mounten in Daemon Tools zeg hij Unknown en komt er zo een groengezichtje boven de SCSI disk te staan. Hetzelfde doet hij bij de IDE disk. Het rare is dat ik bv wel een SQL bestand van far cry 2 kan mounten. Kan iemand mij helpen? Martijn Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Gast wimpy Geplaatst Februari 6, 2009 Delen Geplaatst Februari 6, 2009 een groen gezichtje? dat hij het bestand niet herkent kan aan het bestand zelf liggen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie