martijn1 Geplaatst Februari 4, 2009 Bijdragen: 1802 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/09 Status: Offline Actief: November 24, 2012 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Februari 4, 2009 vraag 1: ik heb net een film gedownload en ik wil daar en programma die speciaal(alleen)voor ondertiteling gemaakt is kan iemand mij de link doorsturen? vraag 2 ik ben te snel geweest met download van bestanden maar hoe krijg ik nou die bestanden eraf gehaald zodat de cd geen bestand meer heeft(een lege cd alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.8k
Gast wimpy Geplaatst Februari 4, 2009 Delen Geplaatst Februari 4, 2009 vraag 1: ik heb net een film gedownload en ik wil daar en programma die speciaal(alleen)voor ondertiteling gemaakt is kan iemand mij de link doorsturen? hoe bedoel je dit? antwoord op vraag 2: wat voor cd is het? als het CD+RW of CD-RW is kan je het gewoon verwijderen van de cd. dit kan niet bij CD+R of CD-R Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
martijn1 Geplaatst Februari 5, 2009 Bijdragen: 1802 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/09 Status: Offline Actief: November 24, 2012 Leeftijd: 34 Auteur Delen Geplaatst Februari 5, 2009 bij vraag 2 wil ik het bestand van een dvd+rw Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.8k
Robin Geplaatst Februari 5, 2009 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Februari 5, 2009 Het is ons niet helemaal duidelijk wat je nou wilt? Wat voor type bestand heb je gedownload (Avi, Video TS, WMV, etc.) en wat wil je er mee doen? (ondertitelen, branden, allebei?) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Gast wimpy Geplaatst Februari 5, 2009 Delen Geplaatst Februari 5, 2009 bij vraag 2 wil ik het bestand van een dvd+rw als het een RW is en je brander ondersteunt ook RW, kan je gewoon het bestand van de dvd afhalen... als dit niet kan, probeer dan de dvd eens te formatteren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie