bambi1515 Geplaatst Februari 3, 2009 Bijdragen: 536 Waardering: 19 Prestatiepunten: 691 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 11/04/06 Status: Offline Actief: November 1 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 3, 2009 hoi, mijn broer is van plan om over te stappen naar telfort internet plus bellen. Bij het invullen van het formulier, kreeg hij de volgende vraag: Heeft u een ISDN-telefoonaansluiting? 1) ja 2)nee/niet bekend wat moet hij invullen? hij heeft momenteel een internet plus bellen van kpn adsl. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 19 536 4
P2P Geplaatst Februari 3, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 3, 2009 bijna altijd is het 2 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
scar Geplaatst Februari 6, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 6, 2009 Hoe weet ik het type (analoog of ISDN) van mijn huidige telefoonlijn? Indien u een analoge telefoonlijn heeft, dan heeft u 1 telefoonnummer. Indien u een ISDN telefoonlijn heeft, dan heeft u tot wel 4 telefoonnummers. Aan een ISDN lijn zit meestal een Quatrovox, Webvox of Duovox telefooncentrale gekoppeld. .... Als je waarde hecht aan een stabiele telefoonverbinding, dan niet voor Telfort internet plus bellen kiezen. ik heb er al dik een half jaar ellende mee. Verbinding valt weg, klinkt blikkerig of er is gewoon helemaal geen verbinding. Mijn mobieltje draait overuren sinds ik op een vaste lijn niet meer fatsoenlijk kan bellen thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie