Gast wimpy Geplaatst Februari 3, 2009 Delen Geplaatst Februari 3, 2009 hallo, ik heb sinds 2 dagen een probleem, want mijn C en D schijf staan bij hardware veilig verwijderen... ik heb geen idee hoe dit komt, aangezien ik nooit aan m'n pc sleutel. [img width=435 height=430]http://i282.photobucket.com/albums/kk259/wimpyman/hwvvw.jpg EDIT: m'n pc is ook enorm traag, ik weet niet of dit hier van komt of niet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Tom Geplaatst Februari 3, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Februari 3, 2009 Als het goed is, is die schijf SATA, niet SCSI. Dat is een probleem, want dat maakt hem flink trager, dus veroorzaakt ook die problemen. Hardware veilig verwijderen geeft aan dat hij hem als extern apparaat herkent, wat ook niet zo handig is bij harde schijven. Ik heb geen idee wat je eraan moet doen, maar het zou logisch zijn om even de SATA- en SATA powerkabels na te lopen, die zouden los kunnen zitten waardoor de schijven nu eens wel en dan weer niet herkend worden, waardoor ze als extern zouden kunnen worden gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Gast wimpy Geplaatst Februari 3, 2009 Delen Geplaatst Februari 3, 2009 hmm word een beetje moeilijk denk ik, ik heb namelijk zo'n pc: maar ik zal het eens proberen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Tom Geplaatst Februari 3, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Februari 3, 2009 Oei, mITX. Sja, daar heb je niet zoveel kabeltjes die je kunt nalopen, dat vereist een handige aanpak. Nou ja, kijk even wat je kunt doen, dan hoor ik het wel van je. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Gast wimpy Geplaatst Februari 4, 2009 Delen Geplaatst Februari 4, 2009 ok, ik heb m uit elkaar geschroefd, harde schijf helemaal los gemaakt en weer vast gedaan en daarna m'n pc weer inelkaar gezet, het helpt niks ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Tom Geplaatst Februari 4, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Februari 4, 2009 Dat is vervelend. Ik heb er geen grote ervaringen mee, dus misschien dat je het beter even op www.hardware.info/forum kunt vragen, als DukeN of iemand anders ook geen idee heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie