sjost Geplaatst Januari 25, 2006 Bijdragen: 37 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/23/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 25, 2006 Jow! ik krijg binnenkort nieuwe internet verbinding! wat raden jullie aan? het moet niet duurder zijn dan ongeveer 30 per maand... ik zou een verbinding willen waar je een beetje goed met nieuwsgroepen kan werken,, heb nu wanadoo en dat is echt te sloom... :sick: ik hoor \'t wel! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 37
Gast ocram Geplaatst Januari 25, 2006 Delen Geplaatst Januari 25, 2006 voor nieuwsgroepen kan je xs4all het beste nemen. (welke kabelleverancier heb je ?, sommige daarvan hebben ook goede nieuwsservers zoals Multikabel) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Januari 25, 2006 Delen Geplaatst Januari 25, 2006 xs4all zeker een aanrader, zelf heb ik hier planet werkt ook perfect!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
sjost Geplaatst Januari 25, 2006 Bijdragen: 37 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/23/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 25, 2006 euh... :S geen idee! ik zoek het wel ff op,, in ieder geval bedankt voor de tip! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 37
sjost Geplaatst Januari 25, 2006 Bijdragen: 37 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/23/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 25, 2006 btw,, download dat dan ook echt snel met xs4all? hoe snel ongeveer? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 37
Gast Dusszz Geplaatst Januari 25, 2006 Delen Geplaatst Januari 25, 2006 xs4all beschikt over een van de grotere newsservers, dus het zal wel vrij snel gaan, hoe snel precies kan ik je niet vertellen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
sjost Geplaatst Januari 26, 2006 Bijdragen: 37 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/23/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 26, 2006 onze kabelleverancier is kpn, heeft die owk een nieuwssurver? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 37
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie