Presnya Geplaatst Februari 1, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/31/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 1, 2009 Hallo, ik ben sinds kort begonnen met het downloaden van films en ik ben al een heel eind gekomen ..(denk ik zelf...) Ik heb een film gedownload en heb dus een aantal VOB bestanden en een Video_TS, ik heb ook de ondertiteling apart gedownload (.srt) en ik gebruik VLC om de film + ondertiteling te bekijken.Nu heb ik begrepen dat ik het VOB bestand om moet zetten in ISO om met programa IMGBurn + IMGTool Classic te kunnen branden.Maar hoe brand ik nu de ondertiteling mee? Kan iemand mij hiermee helpen? ik heb gezocht op de forums en op internet maar ik kom er niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Michiel Geplaatst Februari 1, 2009 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 1, 2009 Het is aan te raden om alleen films in .avi bestand te downloaden. Deze bestanden kunnen daarna samen met het .srt bestand tot één geheel worden omgezet naar video_TS bestanden. Nu zul je eerst je video_TS om moeten zetten naar avi, daarna je avi met srt samenvoegen en vervolgens weer omzetten naar video_TS. erg tijdrovend. Waar haal je de films vandaan (nieuwsgroepen of torrents)? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Presnya Geplaatst Februari 1, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/31/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 1, 2009 Hoi, ik haal mijn films van nieuwsgroepen vandaan en hiervoor gebruik ik FTDv3.8, hoe kan ik dan trouwens video_TS omzetten naar AVI ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
kaasbroodje Geplaatst Februari 1, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Februari 1, 2009 waarom zo moeilijk je kan ook gewoon de vob bestanden met subs branden dat doe ik zelf ook altijd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Presnya Geplaatst Februari 3, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/31/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 3, 2009 hoi! ja, ik was inderdaad veel te ingewikkeld bezig, maar het is me gelukt! heb gisteren mijn 1e film gebrand en het is goed gelukt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Michiel Geplaatst Februari 3, 2009 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 3, 2009 Gelukkig maar. Ik vond het al vreemd waarom je van VIDEO_TS naar avi wilde. Zeker wanneer je download mbv FTD heb je al dvd kwaliteit. Branden en kijken. Op naar de volgende film O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
bouwj Geplaatst Maart 12, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/12/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 12, 2009 Hallo, Ik heb laatst een film gedownload, het branden op schijf etc. is goed verlopen. Alleen wnr ik de film op mijn laptop wil afspelen dan moet ik steeds afzonderlijke bestanden openenen. (VOB-bestanden) Mijn vraag: HOe zet ik deze bestanden in 1 bestand?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Heisenberg Geplaatst Maart 15, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Maart 15, 2009 Hallo, Ik heb laatst een film gedownload, het branden op schijf etc. is goed verlopen. Alleen wnr ik de film op mijn laptop wil afspelen dan moet ik steeds afzonderlijke bestanden openenen. (VOB-bestanden) Mijn vraag: HOe zet ik deze bestanden in 1 bestand?? Graag geen oud topic kicken en maak even zelf een eigen topic aan. Topic is opgelost dus een slotje. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie