Vinceh Geplaatst Januari 30, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 30, 2009 Ik zou graag een Hi-prepay toestel willen kopen, maar kan ik dan mijn bijna afgelopen kaart met Hi-20 abonnement daarin stoppen? Of weigert hij dit doordat de telefoon sim-lock is. Want het is toch allebei Hi of maakt dat geen verschil..? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Heisenberg Geplaatst Januari 30, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Januari 30, 2009 Welke provider heb je? KPN of Vodafone of een andere? Dat moet je weten want het kan verschillend zijn bij HI Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Vinceh Geplaatst Januari 30, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 30, 2009 Van kpn Ik zal alles even vertellen. Ik heb nu een u600 met Hi20 abonnement. Die u600 vind ik maar niks dus ik wil een nieuw toestel. Is het dan mogelijk om de Lg kp500 cookie PREPAY van hi te kopen en dan mijn eigen abonnement-kaart daarin stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Heisenberg Geplaatst Januari 30, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Januari 30, 2009 Ligt eraan, de mobiel die jij wil kopen moet dan wel van KPN zijn. Als je dat zo is dan kan je gewoon een HI prepaid van KPN erin stoppen of je abonnement sim erin doen. Als je het toestel koopt bij bijvoorbeeld HI dan kan er een verschillende sim bij zitten, dit zou ik dan navragen als je hem koopt of ze nog een KPN toestel hebben Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Vinceh Geplaatst Januari 30, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 30, 2009 Ik had de telefoon gewoon van hi.nl Maar kan ik dan zien of hij van Hi kpn is. Ik dacht dat alle simkaarten van Hi van kpn waren? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie