Spring naar bijdragen

foutmeldingen rar-bestanden

arnem10

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  113
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo, ik heb star wars the force unleashed gedownload voor op de wii. Dit is de eerste keer dat ik afzonderlijke bestandje download met megaupload. Gewoonlijk doe ik gewoon torrents (zo nog geen problemen gehad met wii-games). Het zijn verschillende bestandjes. Ik open dus zoals gewoonlijk het eerste bestandje en sleep het naar mijn bureaublad. Dan krijg ik de volgende melding :

!  C:\Users\Arne\Desktop\StarWars The force unleasd\SWFU.part20.rar: CRC voor ingepakte gegevens in Star Wars The Force Unleashed [ESPALWII].iso niet correct. Het volume is beschadigd

terwijl ik alles gedownload heb, het heeft dezelfde naam en aantal mb als de andere.

Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 113
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  3532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

Het wil wel eens voorkomen dat er bestanden beschadigd zijn of raken. Winrar probeert alle rar bestanden (met inderdaad dezelfde grootte) uit te pakken en er één bestand van te maken (waarschijnlijk een iso bestand).

Indien er bestanden beschadigd zijn, of ontbreken, wordt dit door winrar gemeld.

Ik denk dus dat de download helaas beschadigd is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...