Fietswiel Geplaatst Januari 29, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/29/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 29, 2009 Hallo Ik heb net Lord of the Rings conquest gedownload van Razor1911 ofzo. Ik heb het volledig uitgepakt en geinstalleerd. Maar nu ik de .exe overschrijf door de bijgeleverde crack, dan start de game niet op. Er komt ook geen Registratiecode error van EA, maar hij start gewoon niet op. Als ik de crack niet gebruik moet ik persee de registratiecode invoeren, maar niks van de serials die ik vind werken. :-\ Kunnen jullie mij helpen? Mijn systeem :pacman:: CPU: AMD Athlon XP 2400+ CPU Speed: 1.50 GHz Performance Rated at 2.40 GHz RAM: 2.0 GB Video Card: You Have: NVIDIA GeForce 7600 GS (GeForce 7600 GS) Video Card driver version: 6.14.11.7824 DirectX: 9.0c Sound Card: SoundMAX Digital Audio Sound Card driver version: 5.10 DVD-ROM: CREATIVE DVD-ROM DVD1243E Alvast bedankt voor het helpen, ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen, want er zijn nog geen patches of cracks te vinden. Bedankt, Greetz Fietswiel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Gast angel_creek Geplaatst Januari 31, 2009 Delen Geplaatst Januari 31, 2009 Heb je de informatie van de torrent raad gepleegd die er staat voordat je die torrent download? Bij reacties of het wel een goede torrent is, want ik had dat bij Fallout 3 het zou engels zijn met crack maar dat was het niet... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie