Spring naar bijdragen

Lg renoir valt uit

Gast Vlutje

Aanbevolen reactie

Gast depyromaan

Ik heb een paar dagen geleden een lg renoir gekocht.

Sinds gisteren doet hij raar, hij valt nu soms uit, dan wordt het beeld zwart(de helft) en start hij opnieuw op, is dit ernstig of niet?

bvd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik zou er even mee teruggaan naar de winkel, ja. Enne... heb je je andere topic weggegooid?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500
Gast depyromaan

Ja, die heb ik weggegooid, ik kan er niet mee naar de winkel, heb hem online besteld en heb geen zin om hem op te sturen en weken lang kwijt te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ahem... als je nou vraagt of wij er een slotje op doen of je doet het zelf, ok, maar zomaar topics weggooien hebben we niks aan.

Met dit probleem kun je niets zonder dat er een professioneel iemand naar kijkt. Ik kan me niet voorstellen dat het een softwarefout is, het moet hardware zijn. Kortom: terugsturen is de oplossing. Wil je dat niet, dan zit je voor de rest met een kapotte telefoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...