Spring naar bijdragen

Illegaal newgroepen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo,

Ik las een beetje het nieuws en zie weer dat brein erg actief is.

Ik download nu ook tegen woordig van nieuwsgroepen via FTD en zo. Ik dacht eigenlijk dat het legaal was om te downloaden als je het maar niet verspreid.

Ik kwam er achter dat als je Software en of spellen download dat zowiezo iligaal is ( praten we natuurlijk van auteursrechthebbende data )

Nu lees ik dus dat het donwloaden van films en andere dingen ook iligaal is?

Klopt dit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Als je een topic aanmaakt, liever niet met een poll erbij. Lees daarom dit even door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

jah, ik ben nieuw hier, dus ik zetten niks bij de poll maar toen ging dat ding zeuren dat ik het moest invullen  :-[

Ik zal even doorlezen

Woeps ik drukte inderdaad via een poll, Het is bij forums zo standaart dat het daar staat...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

• Bijdragen:  3532
  • Leeftijd:  54

Mod: poll verwijderd

Antwoord:

Downloaden van muziek en films mag alleen als dit vanuit een legale bron is. Het overgrote deel van de muziek(albums) en films die op P2P netwerken en websites beschikbaar zijn komt helaas van illegale bron. U mag deze dus niet downloaden of kopieren. Indien u er over twijfelt of een bestand legaal of illegaal is dan is het een goed idee om te kijken of die film of muziekalbum elders tegen betaling wordt aangeboden. Bijvoorbeeld op iTunes. Als dat zo is dan kunt u er vanuit gaan dat het gratis exemplaar illegaal is. Indien de bron wel legaal mag u een exemplaar downloaden voor eigen gebruik. Let op dat u het bestand niet tegelijkertijd upload c.q. aanbiedt want dat is niet toegestaan. Voor de gebruiker van de uitwisselingsprogramma's eDonkey en Bittorent is het zelfs praktisch gezien onuitvoerbaar volledig te voorkomen dat hij of zij bestanden aanbiedt. Bij gebruik van eDonkey en Bittorent wordt het bestand dat wordt gedownload namelijk automatisch weer aangeboden.

(bron: BREIN)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

oki ;) dankje. Dus legale dingen mag je niet eens uploaden want dan heb je waarschijnlijk de rechten er niet voor.

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...