Gast Sharky66 Geplaatst Januari 24, 2006 Delen Geplaatst Januari 24, 2006 Goeiedag, Ik heb vorige week voor het eerst een film die ik gedownload had, geconverteerd en ondertiteling toegevoegd, met succes (via het stappenplan van deze website), Bedankt ! Helaas is ondertussen de trial versie van TMPGenc plus verlopen. Ik heb nu de TMPGEnc Software Complete Collection te pakken, (altmpgencsoft.zip) maar de gewone Tmpgenc Plus zit daar niet bij ! Het volgende zit er wel in : Quicktime Reader plug-in for TMPGEnc TMPGEnc DVD Author v1.6.34.89 TMPGEnc DVD Source Creator Ver.2.1.3.8 TMPGEnc MPEG Editor Ver.1.0.1.59 Retail TMPGEnc Sound Plug-in AC-3 ver.1.30 TMPGEnc XPress ver.3.0.4.24 Wat heb ik hier allemaal aan ? Nu is mijn vraag : welke is TMPGEn Plus, heeft het in deze \'suite\' misschien een andere naam gekregen ?? Bij voorbaat hartelijk dank ! Sharky66 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie