Spring naar bijdragen

avi omzetten naar dvd

Gast hacker

Aanbevolen reactie

Gast hendrikjood

Wazzzzup???

Ik wil een avi. bestand omzetten naar dvd, ik heb daarvoor WInavi gedownload maar om het om te zetten moet ik de film kunnen afspelen met media player maar dat kan niet want ik heb daarvoor al VLC gedownload om ze te bekijken.....volgt u het nog???

Help mij a.u.z.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  20
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Een *.avi kun je het beste omzetten in een iso bestand die je op dvd kunt zetten. Je hebt daar Gspot, Avi2dvd en TMPGenc voor nodig. Zet die op je pc (moet je ff zoeke bij google of altavista B) ), dan komt het allemaal in orde. Weet je niet hoe daar mee om te gaan zet dan een berichtje hieronder. Dan help ik je ermee verder. :cheer:

Hoop dat het zo lukt :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 20
  • 3 weken later...

Heej!

Ik heb ff vraagje, als ik met avi2dvd de film wil omzeten dan zegt tie dat ik een audiostream moet kiezen. Maar in dat vakje kan ik niks invullen :S

Snapt iemand wat ik nu moet doen?

(alle drie de programma\'s die je noemde heb ik op mijn pc staan)

mokeej

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • 2 weken later...

uhm , een avi overzetten naar dvd ???

wat dacht je van gewoon winavi converter??

die zet je avi om in dvd bestanden en die selecteer je dan om te branden op een dvd

maar ik werk ook vaak met avi2dvd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

ok sorry ,

uhm , als je het niet al kan afspelen met windows mediaplayer dan is het geen avi

want die hoort ie gewoon af te spelen ,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...