arnem10 Geplaatst Januari 25, 2009 Bijdragen: 113 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/28/08 Status: Offline Actief: Juli 29, 2017 Delen Geplaatst Januari 25, 2009 vanmorgen startte ik mijn pc, ik logde in en kreeg alleen maar een zwart scherm, ik heb dan via taakbeheer de enige werkende browser gestart (safari, maar gewone internet werkte ook wel denk ik , maar normaal gebruik ik google chrome). Heb gezocht en gevonden dat het aan explorer.exe lag heb dan via nieuwe taak ingevuld en ik kreeg mijn bureablad en alles terug. Maar ik kan geen setup niet meer opstarten en alleen msn en safari werken. Ik heb gekeken bij mijn processen en er waren er duidelijk heel erg weinig. Mijn avast is ook niet opgestart en de andere gebruikelijke dingen ook niet. Hopelijk krijg ik snel een antwoord. Alvast bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 113
Fredpascal Geplaatst Januari 25, 2009 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 25, 2009 Heb je een XP (of vista) cd misschien kan je dan met die schrijf Windows repareren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie