Gast angel_creek Geplaatst Januari 25, 2009 Delen Geplaatst Januari 25, 2009 Hallo allemaal, zouden jullie voor mij willen kijken welke werkgeheugen ik het beste op mijn laptop kan aansluiten? Dit is zo een of andere ding van everest over het moederbord: [verwijderd door de beheerder] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Tom Geplaatst Januari 25, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 25, 2009 Geheugen sluit je niet aan, dat doe je erin. Ik vraag me alleen altijd af waarom mensen dat willen, want met een beetje extra geheugen krik je de prestaties van je pc meestal niet omhoog. Uploaden doe je via de Extra Opties, bestand uploaden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Gast angel_creek Geplaatst Januari 25, 2009 Delen Geplaatst Januari 25, 2009 Tom, ik wil het graag want op 1gigabyte run je windows vista niet helemaal netjes... (Zo heb ik het gehoord) Maar zowiezo wil ik het Hopelijk kan iemand me helpen O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Tom Geplaatst Januari 25, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 25, 2009 Ja, maar met een zwakke processor en een onboard shared videokaartje heeft een extra gig geheugen echt geen zin. Upload eerst even dat bestand. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Heisenberg Geplaatst Januari 25, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Januari 25, 2009 Upload eerst even dat bestand. Heeft die al gedaan, check zijn start post Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Tom Geplaatst Januari 25, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 25, 2009 Ik kan geen videokaart ontdekken, maar in principe is je CPU sterk genoeg voor de Vista processen. Qua geheugen zit je wel redelijk, maar het is inderdaad verstandig om er nog één GB bij te zetten. Wat je kunt doen, is het oude geheugen verwijderen en op de plaatsen waar het zat een nieuw setje van 2x1GB te zetten. Wellicht is dit wat voor je. SODIMM geheugen, wat je nu ook hebt, maar wel veel hogere geheugenclocks. Je gaat in één keer van 266 MHz naar bijna 700 MHz, dat scheelt wel een hoop. 't Is tweede hands, ik zou even vragen of het ook daadwerkelijk uit een notebook komt. Eventueel kun je dit setje ook nog in combinatie gebruiken met de 1GB die je al had. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Gast angel_creek Geplaatst Januari 26, 2009 Delen Geplaatst Januari 26, 2009 De rest is allemaal wel goed... Maar alleen zou ik die geheugen willen bedankt voor de tips en zal kijken of ik het allemaal kan gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast angel_creek Geplaatst Januari 28, 2009 Delen Geplaatst Januari 28, 2009 Bedankt voor het zoeken Maar ik hou het toch op die ene die ik in de winkel had gezien :redface: Dat zijn ook van die 2x1GB. Maar dit gaat natuurlijk toch wel helpen om de computer wat sneller temaken? Of ben ik weer de weg kwijt? Sorry dat dit moest maar ik begon te twijfelen. En tenslotte daarvoor zijn deze forums toch? Vragen waarop ik antwoord wil hebben: - Word de computer daadwerkelijk iets sneller door dit? Maar sowieso wil ik het hebben want mijn neefje heeft 2gig en die runt ongelooflijk snel. Zelfs sneller dan dit. Sorry als het onoverzichtelijk is maar ben gestressd :geheim: BVD Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Tom Geplaatst Januari 28, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 28, 2009 Geheugen heeft niet veel te maken met de snelheid van je pc. Omdat ik echter de rest van de specificaties van je systeem gezien heb, is mijn beoordeling dat je voor weinig geld een redelijke boost kunt geven aan je systeem door wat geheugen bij te kopen. Zeker voor Vista is het een prima oplossing, want je CPU kan het wel aan. Leuk dat je neefje 2GB geheugen heeft, maar heb je ook naar de rest van de componenten gekeken? Ik kan je zo zeggen dat die een stuk sneller zijn dan wat jij nu in je notebook hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Gast angel_creek Geplaatst Januari 29, 2009 Delen Geplaatst Januari 29, 2009 Hoe bedoel je met dat laatste? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
kipneck Geplaatst Januari 29, 2009 Bijdragen: 165 Waardering: 0 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/04/08 Status: Offline Actief: September 4, 2022 Delen Geplaatst Januari 29, 2009 het is wel leuk dan je 2x geheugen wilt gaan kopen. maar meestal is er in een laptop maar 1 slot beschikbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 165
Tom Geplaatst Januari 29, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 29, 2009 @kipneck: Nee hoor, dat valt mee. Als je ook naar dat Everest logje kijkt, zie je DIMM 1 en DIMM 3 gevuld staan (is dus al genoeg). Dat betekent dat er ook nog een DIMM 2 en DIMM 4 is, dus 4 geheugenslots in totaal. Geen reden om je zorgen te maken dus. Waar jij het over hebt, komt nog zeer zelden voor, maar dan wel vooral bij de wat oudere notebooks. @TikTak: Componenten zijn onderdelen van de pc... Ik neem aan dat je mijn punt nu begrijpt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Gast angel_creek Geplaatst Januari 30, 2009 Delen Geplaatst Januari 30, 2009 Ja, bedankt Tom nu snap ik het Dat was het... Nu nog een keer naar de winkel Als er problemen volgen Reageer ik hier weer :geheim: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie