Gast ocram Geplaatst Januari 23, 2006 Delen Geplaatst Januari 23, 2006 @duken, is het niet makkelijker om een chatroom op je site te plaatsen ? s\'avonds zijn er ~200 gasten, en als die dan een probleem hebben kunnen ze het gelijk vragen op de chat, da\'s toch veel makkelijker? Ik weet niet of het erg veel werk is, maar misschien een leuk idee? (of maak eerst een poll, dan kan je kijken wat de rest ervan vind ) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Marniboy Geplaatst Januari 23, 2006 Delen Geplaatst Januari 23, 2006 Een Poll vind ik zelf net iets beter dan de chat want de chat vraagt meer van de site. en een poll kun je makkelijker veranderen...enz.. Ik kies voor Poll en stellingen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Kenny Geplaatst Januari 23, 2006 Delen Geplaatst Januari 23, 2006 jah eigenlijk wel goed idee van ocram dan hoeven de mensen misschien niet zo lang te wachten op een antwoord :silly: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 23, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25046 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Februari 6 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 23, 2006 Ik zal even kijken vanavond. Er zal vast een mooie module zijn. :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Kenny Geplaatst Januari 23, 2006 Delen Geplaatst Januari 23, 2006 duken krijgt toch zoveel gefixt dus dit moet toch wel kunnen hé :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 23, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25046 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Februari 6 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 23, 2006 Nog druk bezig maar je kan nu rechts in het menu drukken op chat! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Marniboy Geplaatst Januari 24, 2006 Delen Geplaatst Januari 24, 2006 Tof! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Januari 24, 2006 Delen Geplaatst Januari 24, 2006 goed idee ocram :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kyabri Geplaatst Januari 24, 2006 Delen Geplaatst Januari 24, 2006 ocram dat programmaatje hoe werkt dat verder Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Januari 24, 2006 Delen Geplaatst Januari 24, 2006 kyabri schreef: ocram dat programmaatje hoe werkt dat verder haha, hij reageert wel op jouw topic hoar mja, zit er geen \'help\'\' bestandje bij met instructies?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Januari 25, 2006 Delen Geplaatst Januari 25, 2006 hehe, ja ik had em al raad gegeven op de chatpagina, maar het wou niet echt lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Januari 28, 2006 Delen Geplaatst Januari 28, 2006 of het ligt aan me pc maar ik kan niet meer op de chatpagina komen ..... ben ik de enige??? ik krijg de melding \'pagina kan niet weergeven worden\' Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Januari 28, 2006 Delen Geplaatst Januari 28, 2006 ja dusszz ik misde je al , je moet gewoon paar keer op F5 drukken (of roepen ) en als dat niet lukt gewoon opnieuw openen ik had er ook last van. edit : ik heb er last van , krijg nu ook telkens de melding \"deze pagina is niet beschikbaar\" enzo (na paar x f5\'en is het me nu gelukkig gelukt) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Januari 28, 2006 Delen Geplaatst Januari 28, 2006 hmm het wil nog steeds nie lukken, zal het morgen dan nog maar eens proberen:P Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie