painkiller Geplaatst Januari 23, 2009 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 23, 2009 Ik heb adsl pakket Go = 4 Mbps downstream : 8 = 500kb/s nu heb ik echter nog nooit boven de 200kb/s kunnen downloaden. Weet iemand hoe dat komt ? Ik heb een Konig adsl modem/router (4poort) met 1 pc aangesloten en bij de verbinding staat snelheid : 100mbps (is vast wat de modem kan verwerken denk ik) Iemand dat kan helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Tom Geplaatst Januari 23, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 23, 2009 Hebben we het hier ook daadwerkelijk over torrentbestanden? Als dat zo is, dan kan dat namelijk prima. 200 kb/s is een prima snelheid voor een torrent, het kan namelijk zo zijn dat er niet genoeg seeders en leechers zijn om de download naar jou toe te sturen met een snelheid die gelijk is aan je maximale downloadsnelheid. Bij mijzelf komt er ook zelden een torrent over de MB/s heen, terwijl ik een 20 MBit/s abbo heb. Dat is echter normaal. Als je hetzelfde probleem hebt als je direct vanaf internet downloadt, moet je even contact opnemen met je provider. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
painkiller Geplaatst Januari 23, 2009 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 23, 2009 Hebben we het hier ook daadwerkelijk over torrentbestanden? Als dat zo is, dan kan dat namelijk prima. 200 kb/s is een prima snelheid voor een torrent, het kan namelijk zo zijn dat er niet genoeg seeders en leechers zijn om de download naar jou toe te sturen met een snelheid die gelijk is aan je maximale downloadsnelheid. Bij mijzelf komt er ook zelden een torrent over de MB/s heen, terwijl ik een 20 MBit/s abbo heb. Dat is echter normaal. Als je hetzelfde probleem hebt als je direct vanaf internet downloadt, moet je even contact opnemen met je provider. Neen het is van internet... met torrent bestanden is het nog slechter ik heb een paar dagen een snelheid gehad van rond de 110kbps maar nu echter is het al een paar dagen dat hij niet boven de 10kbps komt... Heb je mss een limit bij adsl wat je kan downloaden? (zoals telenet (smallband) ) ik dacht het toch niet... dus vind het probleem niet echt Post Merge: januari 24, 2009, 12:23:06 am ik heb eens ff gekeken en met adsl go heb je blijkbaar een limiet van 5gb per maand.. (wat wel ***** weinig is) ik zit vast over mijn limiet denk ik heb op speedtest.net ff getest en ik heb down 137kb/ps en up 445kb/ps wat toch al niet kan kloppen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
kaasbroodje Geplaatst Januari 24, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Januari 24, 2009 hey niet vloek he :police: de speedtest klopt idd niet je upload snelheid is altijd lager dan je download maar waarschijnlijk knijpen ze je verbinding af omdat je over je download limiet zit Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
riczz2 Geplaatst Januari 24, 2009 Bijdragen: 50 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/16/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Januari 24, 2009 ja ik weet het ook niet . Maar ben je painkiller van desoftwaregiant? : Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 50
painkiller Geplaatst Januari 24, 2009 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 24, 2009 hey niet vloek he :police: de speedtest klopt idd niet je upload snelheid is altijd lager dan je download maar waarschijnlijk knijpen ze je verbinding af omdat je over je download limiet zit Haha ja sorry ja dacht al zoiets. Ze mogen wel wat meer dan 5 Gb geven vind ik ze worden al rijk genoeg Post Merge: januari 24, 2009, 04:49:10 pm ja ik weet het ook niet . Maar ben je painkiller van desoftwaregiant? : Neen jammer genoeg niet :-\ lol Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie