Gast Computas Geplaatst Januari 23, 2006 Delen Geplaatst Januari 23, 2006 Ik word de laatste tijd er helemaal gek van. Een ping van 500 of hoger. Ik heb geen idee hoe het komt. Ik heb spyware, virusscan over de computer gehaald. ook nog systeemherstel gedaan en ook alle programma\'s wat met internet verbinding zou kunnen maken afgesloten. voor mij is het een raadsel :pinch: . Misschien dat jullie een oplossing weten? ik had eerst en ping van 40-50 ofso. groetjes computas :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Januari 23, 2006 Delen Geplaatst Januari 23, 2006 ik heb het ook een keer gehad bij UT een ping van 1000 :pinch: heb het opnieuw geinstallerd en het was weer over. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Computas Geplaatst Januari 25, 2006 Delen Geplaatst Januari 25, 2006 het herinstaleren dat lukte. eerst 500 tot 1000 en nu iets van 100 dat vind ik wel genoeg ik zal me router eff 5 min. uit zette en aan zette zal ik nog is proberen als die weer nog hoger komt. thanks groetjes computas :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie