anjas Geplaatst Januari 19, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/22/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 19, 2009 ik download met grabit maar heb sinds kort een error : unable to conect with news.online.nl: 119 (socket error # 10060 connection timed out) weet iemand wat ik hieraan kan doen?? groetjes anja Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
slachthuis Geplaatst Januari 23, 2009 Bijdragen: 14 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/22/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 23, 2009 ik maak ook gebruik van grabit soms moet je het programma afsluiten en save batch bestanden en open hem weer waneer hij netjes was afgesloten en dan heb je de kans dat hij weer kan conecten ik moet wel er bij zeggen ik maak gebruik van een beta versie en dat is wel merk baar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 14
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie