Mfie Geplaatst Januari 18, 2009 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/15/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 18, 2009 Ik denk dat dit in dit forum het beste thuis hoort: Ik heb een spel gedownload (return to krondor, 1998, 1 Gig). Er zaten 2 .daa files in de download omdat het oorspronkelijke uit 2 cd's bestond. Ik download dus een programma dat .daa files kan lezen (Power ISO) en koppel mijn eerste bestandje eraan vast. Na een tijdje komt er een scherm met 'install', ik duw daarop ga akkoord met de voorwaarden enz.enz. Als het op 70% komt vraagt het 'selecteer de directory van Disk 2'. Ik selecteer de .daa file van disk 2, probeer ook die file in een map 'Disk 2' te plaatsen. Maar dat werkt niet. Dus daarom vraag ik: Wat nu? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 19, 2009 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25043 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Gister om 14:04 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 19, 2009 Ik raad je aan om met deamon tools de DAA bestanden te "mounten" dan kan je wel correct wisselen van de cd/dvd onder de installatie. Succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie