Spring naar bijdragen

Ik heb een probleem met mijn Internet

Drob

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  36
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  36

Ik heb een tijd geleden mijn hele pc opnieuw geïnstalleerd SP2 er op gedaan en mijn Draadloosinternet toen ben ik op internet om even te testen toe deed het internet het wel maar toe ik hem afsloot heb ik mijn pc geüpdatet en tijdens het updaten zou ik ff internetten maar toe deed hij het niet hij gaf een foutmelding :

Kan geen verbinding maken met het internet

toen is mij verteld om FireFox te gaan installeren en daar deed hij precies het zelfde en ddar kreeg ik ook een fout melding :

Netwerktime-out

De server op extratorrent.com doet er te lang over om te antwoorden.

De opgevraagde website antwoordde niet op een verbindingsverzoek en de browser is gestopt met wachten op een antwoord.

* Wellicht ondervindt de server een hoge vraag of een tijdelijke stroomonderbreking? Probeer het later opnieuw.

* Kunt u geen andere websites bezoeken? Controleer de netwerkverbinding van de computer.

* Wordt uw computer of netwerk beschermd door een firewall of proxy? Onjuiste instellingen kunnen een goede werking tijdens het webbrowsen verstoren.

* Hebt u nog steeds problemen? Raadpleeg uw netwerkbeheerder of internetprovider voor assistentie.   

en zoals je kunt zijn is er niets met mijn internet verbinding op het plaatje onder mijn probleem

dus mijn vraag is wie kan mij met dit probleem helpen.

Systeem Config:

Prossecor  - Intel Duo Core 2

Software    - Windows XP Media Center

Geheugen  - 2GB DDR2

HDD         - 320GB

Videokaart  - NVidia 7300 GT

Internet    - Draadloos

:D O0 Jullie worden als vast bedankt voor all jullie hulp¿? O0 :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 36
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  199
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

je hebt de drivers al gedownload? anders installeer je ze even opnieuw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 199

• Bijdragen:  36
  • Leeftijd:  36

dat heb ik all eens geprobeerd.

Maar bedankt voor je suggestie O0 :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 36

• Bijdragen:  14

ik zal systeem herstel uit voeren zo dat de pc terug komt in de staat voor de update en dan kijken of hij het zelfde probleem blijft houden zo ja dan lag het niet aan de update en als het wel werkt dan moet je kijken welke update,s hij wil instaleren en welke hebben invloed op het internet verbinding of netwerkkaart en drivers de van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 14

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...