eddd3 Geplaatst Januari 17, 2009 Bijdragen: 199 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/07 Status: Offline Actief: Januari 28, 2014 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Januari 17, 2009 hallo ik heb een bestandje dat is een .html bestand maar dat wil ik nu uploaden op een site. ik heb dus een site op freewebs maar dan kan ik alleen de html code invoeren maar als ik .html met kladblok open staat er <!-- Source could not be viewed --> dus dat hebben ze express gedaan maar waar kan ik het wel hosten het is iets met adobe shockwave.... ik weet niet of het daar het mee te maken heeft. groeten frank Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 199
Fredpascal Geplaatst Januari 17, 2009 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 17, 2009 upload het anders even hier dat html bestand, je kan proberen een andere host te vinden die html beter ondersteund. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
eddd3 Geplaatst Januari 17, 2009 Bijdragen: 199 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/07 Status: Offline Actief: Januari 28, 2014 Leeftijd: 30 Auteur Delen Geplaatst Januari 17, 2009 ehm hoe moet ik het uploaden via hoe? ben een beetje heel erg n00b :-\ ps ik doe het wel ff via rapidshare heb heb geupload hier is de link: http://rapidshare.com/files/185044669/Loader.html kan 10x worden gedownload :S Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 199
Fredpascal Geplaatst Januari 25, 2009 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 25, 2009 Hmm ik probeerde de code te lezen maar ik kan de code niet zien omdat hij beveiligd is. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
downloadfreak Geplaatst Januari 25, 2009 Bijdragen: 425 Waardering: 44 Prestatiepunten: 311 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/07/07 Status: Offline Actief: Mei 25 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Januari 25, 2009 Het kan zijn dat ze helemaal niet willen dat je iets upload. Anders doe je geen copy+paste van de code in hun ding. Maar freewebs is over het algemeen helemaal niet zo goed om een site op te hebben. Ik zelf raad je voor gratis hosting www.tyreus.com aan (ik werk daar dus als je hulp nodig hebt kan ik zo helpen) of je kan ook www.000webhost.com gebruiken alleen die is eigenlijk op alle vlakken wat minder goed. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 44 425
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie