ldwil Geplaatst Januari 17, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/17/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 17, 2009 Hallo allemaal, Ik heb een DVD met daarop 4 afleveringen van een bepaalde serie. Iemand heeft deze dvd zelf gemaakt. Nu zou ik graag deze afleveringen in 4 aparte .avi-bestanden willen krijgen. Ik heb de DVD al geript en staat op mijn pc. Deze bestanden staan nu op mijn pc (zie bijlage) Wat is een goed (en gebruiksvriendelijk) programma om dit te converteren en te splitten? [verwijderd door de beheerder] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
kaasbroodje Geplaatst Januari 17, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Januari 17, 2009 http://www.duken.nl/content/view/429/5/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
ldwil Geplaatst Januari 17, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/17/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 17, 2009 Wat moet ik met een topic dat uitleg geeft hoe ik .avi bestanden naar een dvd converteer/brand? Post Merge: januari 17, 2009, 08:33:24 pm Ik heb het antwoord al inmiddels! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Michiel Geplaatst Januari 24, 2009 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 24, 2009 slotje dus. (btw het is ook wel handig wanneer je een antwoord hebt gevonden deze ook te vermelden. zo kunnen anderen misschien hier hun oplossing vinden) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie