ddcpeter Geplaatst Januari 17, 2009 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 17, 2009 Hallo allemaal, Ik heb met behulp van Nero een aantal DVD+R 's gebrand maar nu zijn ze niet leesbaar met windows verkenner Oftewel ze worden niet herkend door de DVD brander en mijn DVD Rom speler Als ik kijk via Nero wat er op de DVD's staat dan laat hij alles netjes zien Wat kan ik hieraan doen alvast bedankt DDCPeter Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
ddcpeter Geplaatst Januari 19, 2009 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 19, 2009 hallo allemaal, kan iemand mij vertellen of ik iets verkeerd doe want ik krijg geen reactie sorry voor hetgeen mocht ik iets fout doen ddcpeter Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
kaasbroodje Geplaatst Januari 19, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Januari 19, 2009 wat voor bestanden heb je gebrand ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
ddcpeter Geplaatst Januari 19, 2009 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 19, 2009 ik heb foto's, nds files, office files e.d. Van elk wat wils om het zo maar te zeggen Dit was om een backup te maken van mijn harddisk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie