Andrinho Geplaatst Januari 17, 2009 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 17, 2009 hi, ik heb een probleem met call of duty 4 online. Het was donderdagmorgen toen ik ff wou gaan gamen. Ik zat 5 min. in een server (met pb) en werd gekickt, het beeld ging stotteren en deed het steeds minder en toen bam. de melding weet ik niet precies meer maar het was iets met ''heartbeats from pb stopped'' ofzo. Dus ik heb een beetje lopen zoeken bij verschillende forums en daar las ik dat mensen er ook last van hebben dat ze na 5 min. gekickt worden. maar ik las geen oplossingen. maar gisteravond, ik ging gamen. Waren al mijn favorieten weg (ik speel al servers zonder PB) stonden, waar normaal het IP staat, alleen maar nullen. En als ik gewoon ververs bij alle servers krijg ik nu helemaal niks meer. ER staat alleen wel dat hij 8000 servers aan het laden is ofzo, maar ik zie niks meer. En nu kan ik helemaal niet mee gamen:( Kan iemand mij helpen?? bvd gr andreas Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
kipneck Geplaatst Januari 17, 2009 Bijdragen: 165 Waardering: 0 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/04/08 Status: Offline Actief: September 4, 2022 Delen Geplaatst Januari 17, 2009 dat heb ik ook weleenw. maar dan join ik opnieuw en dan kan ik gewoon weer gamen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 165
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie