jacobje Geplaatst Januari 17, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/17/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 17, 2009 hallo ff een vraagje van een leek :-[ Ik heb 2 games binnengehaald met bittorrent,nl race 07 en toca 3 grid. heb ze gemount....dat was al heel wat... de iso bestanden zijn e groot om op dvd te branden,nu heb ik met deamontools een virtuele schijf aangemaakt. maar ze doen het niet!!!!! Ze instaleren wel,maar als ik wil spelen dan komt er een melding van securom die om de originele dvd vraagt. De crack staat ook wel op de virtuele schijf en die heb ik in de map geplaatst waar de game geinstaleerd word. Wat doe ik verkeerd????? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Schaapje Geplaatst Januari 17, 2009 Bijdragen: 1091 Waardering: 7 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 2 Lid sinds: 01/02/09 Status: Offline Actief: Januari 2, 2019 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Januari 17, 2009 misschien dat de crack niet werkt. dan moet je ff een nieuwe downloaden. en je moet hem in de map plaatsen waar al een autorun-bestand instaat, en als je hem daarin plakt dan vraagt hij: wilt u het bestaande bestand vervangen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1.1k 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie