leeuw18000 Geplaatst Januari 16, 2009 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/09/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 16, 2009 Ik heb een linkys wrt54gs v7 (s = speedbooster) al een tijd geleden gekocht. Ik heb de router op de eerste verdieping van het huis staan en als ik beneden in de woonkamer op mijn laptop wil is het bereik matig of het valt weg. Ik heb gehoord dat je er andere firmware op kan zetten zoals Tomato en dat je hiermee het zendniveau van de router kunt versterken. Heeft iemand hier meer info over of ervaring? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
jcb Geplaatst Januari 16, 2009 Bijdragen: 87 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/08/08 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Januari 16, 2009 Het bereik wat je hebt met een bepaalde router hangt af van de richting van de antenne. Dit heeft niks te maken met welke kant de antenne opstaat maar waar hij naar zend. Meestal is het een soort bol met je router in het midden. Het kan zijn dat er iets is dat stoort tussen je router en woonkamer, probeer eens een ander kanaal in te stellen. Waar je ook op moet letten is wat voor obstakels er tussen zitten. Een laag beton houdt al een deel van je signaal tegen, en als je dan ook nog een paar stevige deuren en metalen objecten hebt kan je signaal verzwakken. Misschien kun je je router dichterbij de woonkamer zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 87
leeuw18000 Geplaatst Januari 17, 2009 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/09/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 17, 2009 Ik denk dat ik hem inderdaad toch maar wat dichter bij de woonkamer zet, toch bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie