painkiller Geplaatst Januari 14, 2009 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 14, 2009 Hallo ik zit met een probleem ik heb een paar films gedownload (avi) en geconverteerd naar Vts bestanden waardoor ik een map Audio_ts en een map video_ts kreeg en dit op dvd gebrand maar de dvd speelt echter niet af op de dvd speler. Maar als ik gewoon een dvd kopieer van een vriend met dvdshrink enzo krijgen ik dezelfde mappen (video_ts & Audio_ts ) en als ik die kopieer (op de zelfde manier) speelt de dvd speler het wel af... Ik weet echt niet wat ik fout doe, wie kan helpen? Post Merge: januari 15, 2009, 02:59:37 pm Hallo, ik heb net geprobeert voor de dvd eens op mijn playstation 3 af te spelen ( wat wel ging) moet alleen de video stukjes apart selecteren. Maar ik weet nu nog steeds niet hoe het mogelijk is dat mijn gewoone dvd speler gedownloade films niet afspeelt en gewoon gekopieerde wel (op zelfde wijze gebrand) Kan iemand helpen? Ik pieker er me suf over Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Gast wimpy Geplaatst Januari 15, 2009 Delen Geplaatst Januari 15, 2009 wat voor OS heb je? als je vista hebt kan je met windows DVD maker gewoon avi files branden op een dvd, je dvd-speler moet natuurlijk wel divx-formaten ondersteunen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
painkiller Geplaatst Januari 15, 2009 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 15, 2009 hallo ik heb XP ... en ik denk ook niet dat de dvd speler divx ondersteunt Post Merge: januari 15, 2009, 04:22:36 pm ow ik zie wel dat hij MPEG ondersteunt kan dat helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Bart' Geplaatst Januari 15, 2009 Bijdragen: 3237 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/21/08 Status: Offline Actief: Januari 4, 2020 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 15, 2009 Als ik jou was zou ik gewoon de .avi bestanden omzetten naar dvd bestanden met ConvertxToDvd Hier http://www.duken.nl/content/view/429/5/ vindt je hoe dat moet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 3.2k
painkiller Geplaatst Januari 15, 2009 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 15, 2009 Als ik jou was zou ik gewoon de .avi bestanden omzetten naar dvd bestanden met ConvertxToDvd Hier http://www.duken.nl/content/view/429/5/ vindt je hoe dat moet Dat heb ik gedaan... Alleen wil de dvd speler de disk niet lezen zoals ik al zij Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Bart' Geplaatst Januari 15, 2009 Bijdragen: 3237 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/21/08 Status: Offline Actief: Januari 4, 2020 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 15, 2009 Dat heb ik gedaan... Alleen wil de dvd speler de disk niet lezen zoals ik al zij Toch niet, als je het daarmee converteert brand ie de dvd automatisch waar er wordt niets omgezet naar Vts bestanden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 3.2k
painkiller Geplaatst Januari 15, 2009 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 15, 2009 Ja de branding zelf had ik geannuleerd en met een ander program gebrand. Dus als ik de converter gewoon laat branden zou het moeten werken volgens jou? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Heisenberg Geplaatst Januari 15, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Januari 15, 2009 Ja dan moet het werken, waarom wil je met een ander brand programma branden? ConvertXtoDVD is gewoon geschikt om bestanden te branden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
painkiller Geplaatst Januari 15, 2009 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 15, 2009 Ja dan moet het werken, waarom wil je met een ander brand programma branden? ConvertXtoDVD is gewoon geschikt om bestanden te branden Ok bedankt man ik ga het eens proberen. Ja was de eerste keer dat ik de converter gebruikte en had geen lege dvd in de writer zitten daardoor heb ik het eigelijk achteraf met een ander programma gebrand Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie