brc1 Geplaatst Januari 13, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 13, 2009 hallo iedereen ik had een vraagje ik heb nu een 9300 Ge 256 mb videokaart maar als ik cod5 &cod4 ga spelen moet ik ze op de laagste grahpic stand zetten anders laggen ze enorm dat vind ik natuurlijk erg jmmr ik dagt eraan een nieuwe te kopen ik dacht aan een Palit nVI GF9500GT super+ 1024 maar kan deze videokaart wel cod 4 en 5 op de hoogste stand aan??? :-[ owjah en wat is cpu snelheid precies wat dat is volgens mij ook te laag alvast bedankt iedereen O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Heisenberg Geplaatst Januari 14, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Januari 14, 2009 Doe eerst even een Everest scan om te kijken wat er nog meer in je PC zit. Als Everest is opgestart klik je op, Rapport -> Rapport Assistent Daarna laat kies je een volledig rapport en als het rapport klaar is, upload het dan als bijlage in je volgende bericht. [img width=162 height=49]http://i40.tinypic.com/2zeyqv6.jpg Dan weten wij wat voor moederbord je hebt en welke processor je hebt, zodat we je verder kunnen helpen. Maar als je videokaart en je processor snelheid te laag is moet je die allebei vervangen, dan moet je ook weer kijken of je voeding het nog allemaal aan kan, als dat allemaal niet het geval is. Kan je beter een nieuwe computer kopen. Maar doe eerst even de scan met Everest Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Tom Geplaatst Januari 14, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 14, 2009 Dan komt er inderdaad nog een hoop bij kijken. Het is een soort domino-effect op den duur: videokaart niet geschikt > processor mogelijk ook niet meer goed genoeg > na CPU en GPU vervangen ook voeding niet meer sterk genoeg > kan dan ook maar beter nieuw geheugen kopen > daarvoor is een moederbord nodig > als we dan toch bezig zijn, kan ik net zo goed een nieuwe kast halen... Maar, zoals al gezegd: eerst een Everest-scan (als .txt opslaan!). Upload die hier, met de Extra Opties onder het maken van een nieuw antwoord. Zo kunnen wij hem allemaal lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Tom Geplaatst Januari 15, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 15, 2009 Ik ben ook niet altijd online, sociale levens en universiteiten gaan voor. Gelukkig hebben we post merges hier, dan wordt er niet iedere keer gebumpt. Ik zou het lekker zo laten en even de spellen zo uitproberen. Mocht het niet gaan, overclock je de CPU 300 MHz of iets in die richting. Als het dan nog niets uithaalt, zou ik even een Sapphire HD4830 halen. Dan kun je wat betreft de videokaart nog wel een tijdje vooruit. Het is nog niet zo dat ik een nieuw systeem aanraad, maar doordat het nogal een budgetsysteem was, kun je niet verwachten dat hij zware spellen gaat trekken. Wil je dat wel, dan moet je over naar zwaarder spul. In dat geval moeten de CPU, GPU en voeding vervangen worden en dan beginnen we wel met het domino-effect: CPU + GPU nieuw, dan ook nieuwe voeding nodig, moederbord is ook verouderd, dus ook vervangen. Geheugen kan mee, net als de kast, maar zolang het van Packard Bell is, ben je niet blij. Kortom: als je wilt gamen, zal er toch echt iets heel anders moeten komen... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
brc1 Geplaatst Januari 15, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 15, 2009 hoe overclock je het dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Tom Geplaatst Januari 15, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 15, 2009 In de BIOS. Maar probeer eerst gewoon zo even te spelen. Overclocken met een normale CPU koeler is ook niet alles, dus kun je maar een fractie doen voordat het onstabiel gaat werken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
brc1 Geplaatst Januari 15, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 15, 2009 okej bedankt maar als ik deze videokaart koop is het dan ook iets beter >? Post Merge: januari 15, 2009, 04:36:12 pm Palit nVI GF9500GT super+ 1024 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Tom Geplaatst Januari 15, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 15, 2009 Dat is nauwelijks verbetering ten opzichte van de videokaart die je nu hebt... Ook veel te duur voor wat je krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie