Spring naar bijdragen

Videokaart nodig voor cod4 & cod5

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo iedereen ;)

ik had een vraagje ik heb nu een 9300 Ge 256 mb videokaart maar als ik cod5 &cod4 ga spelen moet ik ze op de laagste grahpic stand zetten anders laggen ze enorm dat vind ik natuurlijk erg jmmr ik dagt eraan een nieuwe te kopen ik dacht aan een Palit nVI GF9500GT super+ 1024 maar kan deze videokaart wel cod 4 en 5 op de hoogste stand aan??? :-[

owjah en wat is cpu snelheid precies wat dat is volgens mij ook te laag

alvast bedankt iedereen  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Doe eerst even een Everest scan om te kijken wat er nog meer in je PC zit.

Als Everest is opgestart klik je op, Rapport -> Rapport Assistent

b9g7t0.jpg

Daarna laat kies je een volledig rapport en als het rapport klaar is, upload het dan als bijlage in je volgende bericht.

[img width=162 height=49]http://i40.tinypic.com/2zeyqv6.jpg

Dan weten wij wat voor moederbord je hebt en welke processor je hebt, zodat we je verder kunnen helpen.

Maar als je videokaart en je processor snelheid te laag is moet je die allebei vervangen, dan moet je ook weer kijken of je voeding het nog allemaal aan kan, als dat allemaal niet het geval is.

Kan je beter een nieuwe computer kopen.

Maar doe eerst even de scan met Everest ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Dan komt er inderdaad nog een hoop bij kijken. Het is een soort domino-effect op den duur: videokaart niet geschikt > processor mogelijk ook niet meer goed genoeg > na CPU en GPU vervangen ook voeding niet meer sterk genoeg > kan dan ook maar beter nieuw geheugen kopen > daarvoor is een moederbord nodig > als we dan toch bezig zijn, kan ik net zo goed een nieuwe kast halen...

Maar, zoals al gezegd: eerst een Everest-scan (als .txt opslaan!). Upload die hier, met de Extra Opties onder het maken van een nieuw antwoord. Zo kunnen wij hem allemaal lezen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Ik ben ook niet altijd online, sociale levens en universiteiten gaan voor. Gelukkig hebben we post merges hier, dan wordt er niet iedere keer gebumpt.

Ik zou het lekker zo laten en even de spellen zo uitproberen. Mocht het niet gaan, overclock je de CPU 300 MHz of iets in die richting. Als het dan nog niets uithaalt, zou ik even een Sapphire HD4830 halen. Dan kun je wat betreft de videokaart nog wel een tijdje vooruit.

Het is nog niet zo dat ik een nieuw systeem aanraad, maar doordat het nogal een budgetsysteem was, kun je niet verwachten dat hij zware spellen gaat trekken. Wil je dat wel, dan moet je over naar zwaarder spul. In dat geval moeten de CPU, GPU en voeding vervangen worden en dan beginnen we wel met het domino-effect: CPU + GPU nieuw, dan ook nieuwe voeding nodig, moederbord is ook verouderd, dus ook vervangen. Geheugen kan mee, net als de kast, maar zolang het van Packard Bell is, ben je niet blij. Kortom: als je wilt gamen, zal er toch echt iets heel anders moeten komen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

hoe overclock je het dan ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

• Actief:  

In de BIOS. Maar probeer eerst gewoon zo even te spelen. Overclocken met een normale CPU koeler is ook niet alles, dus kun je maar een fractie doen voordat het onstabiel gaat werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

okej bedankt ;)

maar als ik deze videokaart koop is het dan ook iets beter >?

Post Merge: januari 15, 2009, 04:36:12 pm

Palit nVI GF9500GT super+ 1024

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

• Actief:  

Dat is nauwelijks verbetering ten opzichte van de videokaart die je nu hebt... Ook veel te duur voor wat je krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Wat je moet weten over Diablo 4 Seizoen 7 We staan op het punt om een spannend nieuw hoofdstuk te betreden in de wereld van Diablo 4! Seizoen 7, met als thema 'Hekserij', gaat op 3 december van start in de Public Test Realm (PTR). Dit is jouw kans om als eerste de nieuwe patch en seizoensinhoud uit te proberen voordat het officieel wordt gelanceerd. De gedetailleerde patchnotities worden op 27 november beschikbaar gesteld, dus markeer die datum in je agenda! Wat kunnen we verwachten in Seizoen 7? Seizoen 7 introduceert maar liefst 20 nieuwe krachten die je gameplay een frisse draai zullen geven. Ook staan er enkele balanswijzigingen op de planning, waaronder nerfs voor de Spiritborn-klasse. Dit komt bovenop het feit dat we momenteel nog midden in Seizoen 6, de Seizoen van Haat, zitten, dat pas in januari eindigt. Maar geen zorgen, er is genoeg actie met de recente patch 2.0.5 en een aantal feestelijke in-game evenementen, waaronder de terugkeer van de angstaanjagende rode cloaks en welkomstgeschenken voor Eternal-spelers. De Hekserij Mechaniek In Seizoen 2 zagen we de Vampirische krachten, en nu keren de 'seizoenskrachten' terug in de vorm van Hekserij. Spelers zullen een nieuwe valuta, Restless Rot, moeten verzamelen door de Headrotten te verslaan. Deze Restless Rot kan vervolgens worden aangeboden op Altaren in ruil voor Hekserij-krachten. Het gebruiken van Hekserij zal vergelijkbaar zijn met de Sanguine Circle uit Seizoen 2, met een extra tabblad in je karaktermenu voor je Hekserij-vaardigheden. Nieuwe Missies en Activiteiten In dit seizoen kun je werken aan een reputatiebord dat specifiek is voor Hekserij, en 'Covens Favor' zal vallen van Whispers. Het mooiste is dat je weer Resplendant Sparks kunt verdienen door het reputatiebord van het seizoen te voltooien, een essentieel crafting-materiaal voor het maken van Mythic Uniques. De Whispers worden ook versterkt, aangezien de Boom op zoek gaat naar Headrotten. Headhunts zullen op een vergelijkbare manier verschijnen als Helltides, met zowel nieuwe als vertrouwde Whisper-activiteiten. Het voltooien van deze Whispers kan de kans geven om een Headrotten-baas te laten verschijnen. Zorg ervoor dat je het hoofd van de baas levert bij de Boom van Whispers voor Occult Gems! Occult Gems De Occult Gems die in Seizoen 7 worden geïntroduceerd, zullen unieke effecten hebben die je in item sockets kunt plaatsen. Dit biedt nieuwe strategische mogelijkheden bij het aanpassen van je uitrusting. Ontdek Verborgen Krachten Verken de 'Forgotten Altars' in dungeons door heel Sanctuary om nieuwe krachten te ontgrendelen. Met meer dan 20 nieuwe krachten die aan het spel worden toegevoegd, is er veel te ontdekken en uit te proberen. Seizoen 7 belooft een spannend avontuur te worden, vol nieuwe mogelijkheden en uitdagingen. Dus bereid je voor op de aankomende PTR en zorg ervoor dat je niets mist van de spannende content die in het verschiet ligt!
  • Recente prestatie

• Tux ging een rang omhoog
      Samenwerker
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...