kofee1 Geplaatst Januari 13, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/13/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 13, 2009 Hallo ik download met Sabnzb heb Net een spel gedownload en ik wil hem openen.... Maar dat wil niet want ik moet hem uitpakken ik heb ingesteld dat hij hij hem zelf uit zou pakken maar dat verlepte ding doet dat natuurlijk weer niet. Dus druk ik op het bestandje zoals in de uitleg van grabbit (ja ik weet het ik heb geen grabbit maarja het komt wel overeen) op uitpakken in ............... (wat daar dan staat) maar dan krijg ik iets van: You need to have the following volume to extract ......... Dan staat daaronder Insert a disk with this volume and pres oke vervolgens klik ik op oke en gebeurt er niks. OOk krijg ik een diagnosis fout van Winrar...... Ik zou erg blij zijn als mijn vraag beantwoord wordt... Alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
ma.blok Geplaatst Januari 13, 2009 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 55 Delen Geplaatst Januari 13, 2009 Hoi, Het feit dat SABnzbd de bestanden niet uitpakt hoeft niet altijd aan sabnzbd te liggen. Je download moet namelijk helemaal compleet zijn (alle rar bestanden compleet en alle par bestanden compleet) en als dat niet zo is zal sabnzbd een poging wagen om de missende bestanden te zoeken. Als er nu een encryptie (een versleuteling van gegevens) in de rar bestanden is geupload kan sabnzbd die niet meer in de juiste volgorde plaatsen. Hetzelfde geldt voor niet volledige rar bestanden waar geen reparatiebestanden (par) voor mee geupload zijn. Een motor waar geen startmotor bij wordt geleverd zal ook niet starten. Met andere woorden, deze download waar je het over hebt is niet goed. Nu kun je twee dingen doen; - op zoek naar allerlei reparatiebestanden en een poging wagen om je download te fixen (veel werk en het is maar afwachten of het lukt) - Op zoek naar een andere download (op veel nieuwsgroepensites kun je zien aan een kleur of getallen of de de data compleet is) Is misschien niet het antwoord dat je zocht. Maar naar aanleiding van je vraag is dit mijn conclusie. Succes met downloaden en hou vol! Groeten, Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie