Spring naar bijdragen

football manager

Gast roel55

Aanbevolen reactie

Ik heb net footballball manager gedownload nu heb ik een bestand van mdf 770.398 kb en 1 bestandje van mds 3 kb hoe kan ik dit branden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

een image

gebruik nero, of alcohol ga naar image branden, een van de twee bestanden kan je dan selecteren volgens mij de kleine. Het programma brandt nou de image op de cd en installeren die hap.

je kan hem ook mounten met deamon tools.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hebbie ook een linkie van waar u hem gedownload heeft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 9

heel makkelijk, je download het progje installeerd um.

http://www.daemon-tools.cc/dtcc/download.php?mode=Download&id=81

rechtsonder in je taakbalk verschijnt een pictogram daar klik je op dan selecteer je je image bestand, dan word ie dus gemount. ga nu naar verkennen, daar zie je nu een extra schijf staan (je pc denkt namelijk dat je image nu een cd is), open deze en klik op het setup bestandje en voila installeren en spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...