Spring naar bijdragen

Playstation 3 ,. gezien bij radar

unknown

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  20
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Heej,. ik had tijd terug ookal forum geplaatst over de xbox.

Aangezien ik op internet wat heb gezocht, zag ik dat er heel wat gedoe is rond de xbox.

velen spellen worden beschadigd etc.

Dus na goed nadenken, wou ik toch voor Ps3 gaan,. dan maar wat meer geld.

Want voor xbox live gold moet je ook weer betalen etc.

En ik dacht dan laat ik me xbox ombouwen, maar dan heb je weer het gedoe dat je gebanned wordt van xbox live,.

Alleen nu kom ik erachter dat er ook veel gedoe is rond de ps3.

Wat nu:O

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 20
  • Reacties 10
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wat voor gedoe is er dan gaande bij de PS3?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

"gedoe" rond de xbox360 is zo goed als verholpen in de nieuwe consoles. (Jasper types).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

oh dat wist ik niet Robin. Dat veranderd de zaak weer.

@Duken.,. ik zag bij radar, dat de laser van de playstation 3 niet goed genoeg is ofzo.

ohja nog vraagje,. als je ps3 haalt in nederland wat voor naam heb je dan PAL of?

en kan je dan nog games halen uit Canada of Vs Of verenigdkoninkrijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 20

• Bijdragen:  322

Nederland heeft PAL.

Amerika en Canada hebben NTSC

En in de UK hebben ze volgens mij gewoon PAL

Ik had inderdaad ook wat gehoord over die Bu-Ray laser.

die zou na een jaar ofzo kapot gaan ofniet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 322

ja, na 1.5 jaar,. en je hebt maar één jaar garantie ofzoiets was het;)

en dan moest je 200 euro betalen om een gerapereerde (niet degene van jou) te ontvangen.

Of 400 euro om een nieuwe te kopen.

Maar als het gedoe rond de xbox echt verholpen is is deze aanbieding misschien wel interessant

http://www.bol.com/nl/m/games/mini-games-xbox360/index.html?promo=flashMHP_xboxflex

MAAR, waar heb je dat gelezen Robin?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 20

Ik heb het ook gelezen, op xbox-scene.com.

een van de meest en best geinformeerde site op het gebied van de xbox 360.

Dus die informatie klopt wel. ;)

Die link die je gaf is inderdaad een goeie aanbieding.

Maar als je er toch gelijk spellen bij wilt, en je wilt spellen als gta 4 fzo (ik weet niet wat voor soort spellen je speelt) zou je ook nog kunnen overwegen om deze te kopen.

http://www.bol.com/nl/p/games/xbox-360-fanatieke-gamer-voordeelbundel/1004004006281243/index.html

Hij is wel iets duurder maar dan heb je ook zeker wat.

Verder dacht ik dat je op elk elektrisch apparaat (dus ook consoles) minimaal 2 jaar garantie moest krijgen? :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 322

• Bijdragen:  1091
  • Waardering:   7
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

dit bedoelen jullie met dat ene op radar:

http://www.trosradar.nl/index.php?id=uitzending&itemUid=1328

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 7
  • 1.1k
  • 2

Inderdaad.

Is indderdaad zeer mooi prijsje

beter zal ps3 ook is met mooie deals komen.

ja dacht ik ook. maar bij radar beweren ze toch eckt 1 jaar garantie,.

en daarom wil ik ook niet via ebay kopen. want sony klantenservice gaat niet soepel,.

en bij mediamarkt of bol.com heb je meestal wel goede service.

+ de verzendkosten natuurlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 20

Nieuws: Sony 'verlengt' PS3 garantie

Door Roderick op 03-01-2009 om 12:23  Bron: Gamed 

Onlangs berichtten we over de aandacht die RADAR heeft gestoken in het probleem dat een groep PlayStation 3 eigenaars heeft met het systeem: bij veel of weinig gebruik, sommige PS3's krijgen na verloop van tijd een kapotte bluray lens en lezen daarom geen discs meer.

Geen probleem, dacht iedereen, even naar Sony of even de winkel bellen en dan krijg ik een nieuwe. Men ging uit van de wettelijke twee jaar garantie, maar kreeg van Sony slechts één jaar. De keuze was: 198 euro betalen voor een gerepareerde of een nieuwe kopen. Omdat veel klachten binnenstroomden bij RADAR besloten zij er een item in hun programma aan te wijden.

Inmiddels zijn we een tijdje verder en leren we uit onze eigen omgeving dat Sony wel degelijk iets met de garantie van de PS3 heeft gedaan. Sony heeft, naar onze bronnen, een brief naar de Nederlandse retailers gestuurd waarin ze duidelijk maken dat Sony wél PS3's gratis zal repareren die ouder zijn dan een jaar. Ook via de Sony helpdesk is het collega Stefan gelukt om zijn anderhalf jaar oude 60 gigabyte PS3 kostenloos te vervangen. Zo zie je maar weer, consumentenprogramma's kennen hun nut, ookal zijn ze soms streng.

Wel slordig van sony dat ze maar 1 jaar garantie geven :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 322

bedankt voor de informatie teun.

maar Om zijn 1.5 jaar oude 60 GB ps3 kostenloos te vervangen,.

voor een andere gebruikte neem ik aan?..

Maar hte is wel goed nieuws om te horen dat sony er wel degelijk iets aan doet.

Nu nog even wachten tot er mooie aanbieding komt voor ps3,.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 20

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Files 3.8 Nu Beschikbaar voor Download We zijn verheugd om aan te kondigen dat Files 3.8 nu beschikbaar is voor download! Deze nieuwste update van de populaire bestandsbeheerder voor Windows 10 en 11 introduceert een scala aan nieuwe functies die uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste vernieuwingen: Beheer Tags vanuit de Zijbalk U kunt nu eenvoudig tags beheren vanuit de zijbalk. Door met de rechtermuisknop op het taggedeelte te klikken, krijgt u de optie "Beheer tags" te zien. Hier kunt u tags aanmaken, verwijderen of bewerken, wat het organiseren van uw bestanden nog eenvoudiger maakt. Snelle Toegang tot Storage Sense Voor de frequente gebruikers van Storage Sense is er goed nieuws: Files 3.8 maakt het gemakkelijker om toegang te krijgen tot deze functie. U kunt Storage Sense openen via de Command Palette, een aangepaste snelkoppeling toewijzen, of met de rechtermuisknop op een schijf in de zijbalk of op de startpagina klikken. Ondersteuning voor Alternatieve Gegevensstromen Naast het lezen van alternatieve gegevensstromen, stelt Files 3.8 u nu ook in staat om deze te creëren. Met deze functie kunt u extra gegevens aan uw bestanden toevoegen zonder de primaire inhoud te wijzigen. Het aanmaken van alternatieve gegevensstromen is beschikbaar via het contextmenu (standaard uitgeschakeld), de Command Palette of een sneltoets. Nieuwe Acties Files 3.8 bevat nieuwe acties die toegankelijk zijn via de Command Palette of aangepaste sneltoetsen. Tot de nieuwe acties behoren het kopiëren van het pad naar de huidige map, het plakken van items vanuit het klembord als snelkoppelingen en het sluiten van alle tabbladen (Ctrl + Shift + W). Verbeteringen aan Archiveringsinstellingen De aangepaste instellingen voor bestandcompressie worden nu opgeslagen tussen sessies, waardoor uw archiveringsprocessen nog efficiënter worden. Overige Verbeteringen Hieronder vindt u de rest van de changelog: - De privacybeleid-URL is bijgewerkt. - De responsiviteit van de kaarten in de schijfwidget is verbeterd. - Een probleem opgelost waarbij een WSL-prompt soms tijdens het opstarten verscheen. - Een probleem opgelost waarbij het annuleren van slepen en neerzetten de geselecteerde items wist. - Een probleem opgelost waarbij bulk hernoemen de sorteervolgorde niet volgde. - De plaatsing van het contextmenu op de startpagina is gecorrigeerd. U kunt Files downloaden via de Microsoft Store via  deze link De app is ook gratis beschikbaar op de officiële website. We hopen dat u geniet van de nieuwe functies en verbeteringen in Files 3.8 en dat deze update uw bestandsbeheerervaring naar een hoger niveau tilt!

bikerbob

Geplaatst

Probeer eens opnieuw te registreren.
  • Recente prestatie

• ajeew heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...