Spring naar bijdragen

problemen met firefox

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Ik heb nu al een tijd last van dat sommige dingen bij firefox niet goed werken. Soms als ik meerdere tabs op in het forum zie ik van plaats een smiley de tekst smiley staan, als ik op verzenden klik gebeurt er soms niks pas als ik de pagina ververs, me startpagina doet het soms niet, als ik iets wil downloaden moet ik soms firefox opnieuw opsrteten voor dat de link het doet  en soms is me internet erg traag

heb firefox al verwijderd met yourunninstaller en opnieuw geïnstalleerd maar dat hielp niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25038
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Welke versie van FF heb je? Ik heb namelijk zelf ook met regelmaar keuren onder FF versie 3. Ik zou zo weer versie 2 downloaden ;)

Mijne staat vaak vast bij het sluiten van Firefox. Misschien eens kijken naar een nieuwe update?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Welke versie van FF heb je? Ik heb namelijk zelf ook met regelmaar keuren onder FF versie 3. Ik zou zo weer versie 2 downloaden ;)

Mijne staat vaak vast bij het sluiten van Firefox. Misschien eens kijken naar een nieuwe update?

heb de nieuwste 3.05 zal versie 2 dan maar gaan proberen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...