burned Geplaatst Januari 11, 2009 Bijdragen: 25 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/31/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 11, 2009 Hallo, Nadat de computer van mijn opa kapot was gegaan mocht ik het geheugen hebben wat in zijn computer zat. Dit is net nieuw gekocht geheugen (gekocht bij Paradigit van het merk A-Data) en zijn twee kaarten van 512 MB. Deze heb ik in mijn computer gezet en na even in het boekje van mijn moederbord gekeken te hebben werkte dit allemaal. Met dit nieuwe geheugen heb ik genoeg geheugen om Windows Vista te draaien dus ik wil hem installeren maar dan krijg ik tijdens de installatie een Blue Screen met als veroorzaker "MEMORY_MANAGEMENT". Na een paar keer opnieuw geprobeerd te hebben deed hij het nog niet. Ik dacht dat het misschien iets met het geheugen te maken had maar ik wist het niet zeker dus wou ik Windows XP weer terugzetten. Maar hier kreeg ik ook een Blue Screen tijdens de installatie. Nu heb ik die twee kaarten van mijn opa weer eruit gehaald en de installatie van Windows Vista werkt nu gewoon. Ik heb DDR1 geheugen en die twee kaarten van mijn opa zijn van een andere merk als die ik er al in had maar zijn wel allemaal 512 MB. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt! Burned Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 25
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie