kaasbroodje Geplaatst Januari 11, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Januari 11, 2009 hoe kan je bij emule zien of je een snelle download heb of een langzame voor dat je begint met downloaden ??? hoe kan je uitgebreid zoeken ??? ik kan nu alleen maar een naam invullen maar kan nergens iets vinden waar ik artiest of iets anders in kan vullen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
diegotjes Geplaatst Maart 19, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/19/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 19, 2009 Je kan via de search links klikken, maar wat beter is en dan weet je zeker dat er bronnen zijn (mensen die de files online hebben) en dat is heb gebruiken van een site om links op te pakken. Dat kan bijvoorbeeld via bits4free.com of oeshare.info Twee sites die goede links aanbieden waar volop geshared wordt. Mocht je er dan nog niet uitkomen, stuur me dan maar ff een pm dan help ik je wel op weg !! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie