Spring naar bijdragen

toch maar even voorstellen dan


leeloo

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01/06/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo, ik ben Leeloo. Ik heb zonder mij keurig voor te stellen allerlei vragen gesteld over de Memor32.

Even een voorstelronde...

Ik ben een uit het land van Bartje afkomstige vrouwelijke 40-er.

Omdat ik het zat was om iedere keer iemand te vragen om een film te downloaden, ben ik zelf maar uit gaan zoeken hoe dat moest. Toen mij dat gelukt was, werd ik enthousiaster.

Ik ontdekte dat het downloaden van ps2 spellen ook mogelijk was.

Omdat onze ps2 een beetje in het stof begon te staan omdat mijn dochters uitgespeeld waren met de games die er in huis waren, ben ik op zoek gegaan naar een oplossing om mijn voorraad games aan te vullen en natuurlijk ook de mogelijkheid gezocht hoe ik deze downloads kon spelen.

Zo kwam ik bij de Memor32, het zag er simpel uit.

Ik moet zeggen, mijn brein is weer in conditie na alle handelingen die ik heb moeten verrichten om het draaiend te krijgen, misschien was ombouwen een betere optie geweest ::) , maar het is gelukt!

Mijn enthousiasme groeit nog steeds en ik heb er nog steeds plezier in om het voor elkaar te krijgen dat alles draait.

Verder bestaat mijn gezin uit mijn man, 2 dochters en ik zei de gek.

Onze huisdieren, tevens mijn hobby, zijn een bordeauxdog, een franse bulldog en 2 baardagemen.

In de vijver zwemmen (op dit moment wat beperkt door het ijs.....) een stuk of 10 koi's.

Mijn nick Leeloo is afkomstig uit mijn favo film aller tijden, the 5th element.

Nou, dit ben ik in een notendop, mochten er vragen zijn hoor ik het graag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1091
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  01/02/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

ah kijk eens aan, ik kom zelf ook uit het land van bartje  :D

Fijn dat u zo enthousiast bent  O0

veel plezier op DukeN  O0 O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1.1k
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...