Gast bergje111 Geplaatst Januari 21, 2006 Delen Geplaatst Januari 21, 2006 Beste iedereen ik wil yuri en red alert 2 snel branden maar er staan beveiligingen op ik heb wel alcohol maar dat duurt zo lang ben je 2 uur bezig voor dat hij een cd klaar heb weet iemand een ander goed progamma alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Januari 22, 2006 Delen Geplaatst Januari 22, 2006 misschien kun je het met nero proberen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Marniboy Geplaatst Januari 22, 2006 Delen Geplaatst Januari 22, 2006 of met CloneCD. Zelf gebruik ik Nero.... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast bergje111 Geplaatst Januari 24, 2006 Delen Geplaatst Januari 24, 2006 nero die zech gelijk dat hij de cd niet kan lezen dusss daaar heb ik ook niks aan maar alvast bedankt clone cd is but trouwens echt slecht Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Marniboy Geplaatst Januari 25, 2006 Delen Geplaatst Januari 25, 2006 Welke cd heb je erin? DVD-RW ? of anders.... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie